کد خبر : 243849
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
-

اجرای پروژه‌های بزرگ شهری لنگ درآمد کافی

اجرای پروژه‌های بزرگ شهری لنگ درآمد کافی

به گزارش قائم آنلاین، مراسم معارفه شهردار جدید سورک با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده انتظامی، رئیس شورای شهر و معاون شهردار و رئیس شورای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار و سیدحسین محمودی حکم خود را به‌عنوان شهردار سورک دریافت کرد. حسین منفردی فرماندار میاندورود در این مراسم با اشاره به شهادت شهید

به گزارش قائم آنلاین، مراسم معارفه شهردار جدید سورک با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده انتظامی، رئیس شورای شهر و معاون شهردار و رئیس شورای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار و سیدحسین محمودی حکم خود را به‌عنوان شهردار سورک دریافت کرد.

حسین منفردی فرماندار میاندورود در این مراسم با اشاره به شهادت شهید فخری‌زاده و محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، گفت: اولین موفقیت یک گروه انسجام و وحدت در داخل آن است، اگر در کار جمعی هر کسی ساز خودش را بزند اگر بهترین امکانات هم وجود داشته باشد موفق نخواهند شد.منفردی بیان کرد: انسجام و وحدت به معنی فکر و نظر یکسان نیست بلکه منظور این است که در مشورت‌ها، تصمیم‌ها و تدابیر امور رویکرد علمی، منطقی و عقلایی به موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه ما موظف هستیم در چارچوب قانون عمل کنیم، اظهار کرد: خیلی وقت‌ها قانون ما کلی است و آن را برعهده مدیران می‌گذارد که آن را برای عموم مردم تا جای امکان خم کند و این عقلایی و پسندیده است اما جایی که برای افراد خاص قانون را خم کنیم پسندیده نیست.

منفردی با تبریک انتخاب محمودی به‌عنوان شهردار سورک و با تاکید بر اینکه کار کردن در شهرهای کوچک سخت‌تر است، افزود: اگر با برنامه‌های کوتاه مدت ایجاد رفاه و آسایش برای مردم داشته باشیم باعث مشارکت مردم شده و در برنامه ریزی بلندمدت نیز موفق خواهیم شد.

کاظم امجدی رئیس شورای شهر سورک نیز با بیان اینکه سورک به‌عنوان مرکز شهرستان دارای ویژگی‌هایی است که شهرهای دیگر ندارند، خاطرنشان کرد: در کنار ویژگی‌های جغرافیایی سورک اما مشکلات زیادی از جمله بریدگی‌های غیراستاندارد، نبود تاکسی شهری، نداشتن پارک و نیمه کاره بودن سالن ورزشی و پل ضلع جنوبی بلوار امام رضا(ع) را دارد.

امجدی با اشاره به پرداخت ماهانه حدود ۳۰۰ میلیون بابت حقوق جاری کارمندان، تصریح کرد: شهرداری درآمد پایدار ندارد و تنها منبع ثابت ما جایگاه cng است و رسیدگی به فضای سبز، انجام آسفالت، پیاده روسازی و… حداقل خدماتی است که شهروندان از ما انتظار دارند.

ابوطالب علی‌نژاد سرپرست شهرداری سورک نیز با بیان اینکه در مدت سرپرستی حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون هزینه داشتیم، اظهار کرد: یک میلیارد برای هزینه‌های جاری بود و ۵۰۰ میلیون تومان بابت بدهی بوده است.

علی‌نژاد گفت: بدهی حدود چهار میلیاردی به پیمانکاران و بدهی ۳۴۰ میلیونی به تامین اجتماعی را داشتیم که پیمانکاران حساب ما را مسدود و اجراییه گرفته بودند که سعی کردیم این موضوعات را مدیریت کنیم.

سیدحسین محمودی شهردار سورک نیز با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص سورک، افزود: شهرداری ساماندهی پسماند و زباله را در اولویت کار خود قرار خواهد داد و زیباسازی و فضاسازی شهر از نیازهای مهم سورک است.

محمودی تصریح کرد: هدایت آب‌های سطحی برای ما مهم است و در این زمینه دچار مشکل هستیم اما با درآمد اندک شهرداری نمی‌توان چنین پروژه‌ایی را اجرا کنیم و نیاز است از اعتبارات شهرستانی و استانی برای آن بهره ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + دو =