کد خبر : 243539
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
-

پاسخ ظریف به ادعاهای برجامی وزیرخارجه آلمان

پاسخ ظریف به ادعاهای برجامی وزیرخارجه آلمان

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد طریف، وزیر خارجه ایران روز جمعه در توییتی نوشت: این‌ها کارهایی است که هایکو ماس و سه کشور اروپایی باید انجام دهند پیش از آنکه بگویند ایران چه کارهایی انجام دهد: سیاست نفرت‌انگیز کووید آپارتاید را متوقف کنید، به تعهدات‌تان ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل پایبند باشید و

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد طریف، وزیر خارجه ایران روز جمعه در توییتی نوشت: این‌ها کارهایی است که هایکو ماس و سه کشور اروپایی باید انجام دهند پیش از آنکه بگویند ایران چه کارهایی انجام دهد: سیاست نفرت‌انگیز کووید آپارتاید را متوقف کنید، به تعهدات‌تان ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل پایبند باشید و نقض برجام را متوقف کنید، به رفتارهای خصمانه‌تان در منطقه ما – از جمله فروش ۱۰۰ میلیارد دلار تسلیحات به خلیج فارس و حمایت کورکورانه از تروریسم اسرائیل- پایان دهید.

وی در توییت دیگری نوشت: ما از تفاهم نامه ارائه شده در خلیج فارس توسط کویت استقبال می‌کنیم. سیاست پایدار ایران دیپلماسی، روابط همسایگی خوب و گفت‌وگوهای منطقه‌ای است. امیدواریم که مصالحه به ثبات و پیشرفت‌های سیاسی و اقتصادی برای تمام مردم در منطقه‌مان کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =