کد خبر : 243637
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
-

نشست مجمع عالی خلق کره شمالی به اواخر ژانویه موکول شد

نشست مجمع عالی خلق کره شمالی به اواخر ژانویه موکول شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، مجمع عالی خلق معمولا سالی یکبار در ماه آوریل برگزار می‌شود تا تصمیمات اتخاذ شده توسط حزب حاکم “کارگران” را تایید کند. کره شمالی همچنین از جلسات مجمع عالی خلق به عنوان یکی از پلتفورم‌های اصلی برای اعلام پیام‌ها یا تغییرات مهم در سیاست استفاده کرده

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، مجمع عالی خلق معمولا سالی یکبار در ماه آوریل برگزار می‌شود تا تصمیمات اتخاذ شده توسط حزب حاکم “کارگران” را تایید کند. کره شمالی همچنین از جلسات مجمع عالی خلق به عنوان یکی از پلتفورم‌های اصلی برای اعلام پیام‌ها یا تغییرات مهم در سیاست استفاده کرده است.

خبر گزاری رسمی KCNA در این گزارش اعلام کرد: چهارمین جلسه چهاردهمین مجمع عالی خلق کره شمالی اواخر ژانویه ۲۰۲۱ در پیونگ‌یانگ برگزار خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است:‌ این تصمیم در جلسه عمومی هیات رئیسه مجمع عالی خلق در روز جمعه اتخاذ شد.

انتظار می‌رود این جلسه مجمع عالی خلق پس از نشست نادر کنگره حزب حاکم در اوایل ژانویه برگزار شود. این نشست نادر کنگره حزب حاکم برای نخستین بار در چهار سال گذشته برگزار می‌شود.

احتمالا کره شمالی در نشست کنگره حزب برنامه جدید توسعه اقتصادی پنج ساله را اعلام خواهد کرد و در ادامه در نشست مجمع عالی خلق تصمیمات مربوط به قوانین و بودجه را اتخاذ خواهد کرد.

در همین حال خبرگزاری KCNA گزارش داد که در نشست عمومی هیات رئیسه مجمع عالی خلق در روز جمعه چندین موضوع برنامه تصویب شد که شامل موضوعاتی در بخش ایدئولوژی، دستاوردها در بخش تکنولوژی و ارتبازات از راه دور می‌باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: قانون مربوط به رد ایدئولوژی و فرهنگ ارتجاعی اصولی را مشخص می‌کند که بدون شک باید توسط کلیه نهادها، شرکت‌ها، سازمان ها و شهروندان برای تقویت هر چه بیشتر مواضع عقیدتی، انقلابی و طبقاتی‌مان رعایت شود و این کار تنها از طریق جلوگیری جدی از نفوذ و گسترش ایدئولوژی و فرهنگ ضد سوسیالیستی و پایبندی به فرهنگ، عقیده و طرز فکرمان صورت می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − دو =