کد خبر : 243695
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
-

برگزاری نهمین نشست بررسی مسائل انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

برگزاری نهمین نشست بررسی مسائل انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش قائم آنلاین، در این نشست که میترا راه نجات ـ مدیر فرهنگی، آرامش شهبازی ـ استاد مشاور، آیدا آقاجانی ـ دبیر انجمن و اعضاری شورای مرکزی انجمن حضور داشتند موضوع چگونگی هدفمند عمل کردن انجمن علمی با توجه به نوپا بودن آن و سطح بالای علمی اعضای شورای مرکزی انجمن مطرح و مورد

به گزارش قائم آنلاین، در این نشست که میترا راه نجات ـ مدیر فرهنگی، آرامش شهبازی ـ استاد مشاور، آیدا آقاجانی ـ دبیر انجمن و اعضاری شورای مرکزی انجمن حضور داشتند موضوع چگونگی هدفمند عمل کردن انجمن علمی با توجه به نوپا بودن آن و سطح بالای علمی اعضای شورای مرکزی انجمن مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ضمن با معرفی جشنواره حرکت و شاخص های ارزیابی آن به توضیح چگونگی کسب مجوز جهت راه اندازی مجله علمی و مباحث پیرامون آن و مسیر سازماندهی فعالیت های انجمن علمی پرداخته شد.

میترا راه نجات نیز با اشاره به برخی مشکلات عمومی انجمن های علمی به توضیح پیرامون فعالیت های مجازی انجمن های علمی پرداخت و بیان کرد: از آنجاکه این دوره انجمن نخستین دوره آن محسوب می شود، پایه گذاری فعالیت های متنوع علمی در این انجمن حائز اهمیت است. همچنین وی اشاره کرد که انجمن های علمی باید حلقه رابط انتقال تجربیات از هر دوره به دوره بعدی باشند و حفظ آرشیو فعالیت های علمی انجمن که در اشکال مختلف انجام می شود برای تاریخ هر انجمن علمی دارای اهمیت است.

مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی نیز با پاسخ به سوالات استاد مشاور و دیگر اعضای انجمن از پیشنهادات اعضا جهت گسترش فعالیت های بین المللی این مجموعه از جمله دریافت میزبانی مسابقات نورنبرگ استقبال کرد و گفت: معاونت فرهنگی با حمایت مادی و معنوی از پویایی بیشتر انجمن حمایت می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + هشت =