کد خبر : 243635
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
-

برگزاری لیگ والیبال نشسته و اردوی پاراتیراندازی در صورت صدور مجوز

برگزاری لیگ والیبال نشسته و اردوی پاراتیراندازی در صورت صدور مجوز

به گزارش قائم آنلاین، مسعود حمیدی در گفت و گو ، اظهار کرد: برای برگزاری اولین مرحله لیگ والیبال نشسته مردان و اردوی تیراندازی نامه ای را تنظیم و به فدراسیون پزشکی ورزشی ارجاع دادیم تا در صورت صدور مجوز از هفته آینده برنامه های خود را آغاز کنیم. وی در پاسخ به این پرسش

به گزارش قائم آنلاین، مسعود حمیدی در گفت و گو ، اظهار کرد: برای برگزاری اولین مرحله لیگ والیبال نشسته مردان و اردوی تیراندازی نامه ای را تنظیم و به فدراسیون پزشکی ورزشی ارجاع دادیم تا در صورت صدور مجوز از هفته آینده برنامه های خود را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود بعد از دو هفته تعطیلی وضعیت اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان مشخص شود، خاطرنشان کرد: با توجه به قرعه کشی لیگ والیبال نشسته و استقبال خوب تیم ها برای شرکت در لیگ، تصمیم گرفتیم برگزاری لیگ را در اولویت قرار دهیم و بعد از برگزاری دو مرحله لیگ برتر والیبال نشسته، سپس اردو را آغاز کنیم.

حمیدی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بعد از برگزاری لیگ والیبال نشسته و اردوی تیراندازی، لیگ بسکتبال با ویلچر و اردوی وزنه برداری را از دی ماه آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان این که فدراسیون تمام تمهیدات  لازم را از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری لیگ انجام داده است، اظهار کرد: مشکلی برای برگزاری لیگ و مسابقات نداریم و تنها منتظر دریافت مجوز هستیم تا کار را شروع کنیم.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته سعی داریم لیگ والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر را در۳ مرحله به پایان برسانیم و سپس در جریان برگزاری لیگ، اردوها را نیز با تعداد محدود و به صورت قرنطینه شروع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هجده =