کد خبر : 243709
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
-

برگزاری دوره اکسل مقدماتی _کاربردی

برگزاری دوره اکسل مقدماتی _کاربردی

به گزارش قائم آنلاین، رشته مهندسی صنایع رشته‌ای است که در آن با محاسبات و گزارشات بسیاری سر و کار دارند. اما سؤالی که برای فارغ التحصیلان مهندسی صنایع پیش می آید این است که کاربرد اکسل در مهندسی صنایع چیست؟ قبل از هر چیز باید گفت که اکسل نه تنها در مهندسی صنایع بلکه

به گزارش قائم آنلاین، رشته مهندسی صنایع رشته‌ای است که در آن با محاسبات و گزارشات بسیاری سر و کار دارند. اما سؤالی که برای فارغ التحصیلان مهندسی صنایع پیش می آید این است که کاربرد اکسل در مهندسی صنایع چیست؟ قبل از هر چیز باید گفت که اکسل نه تنها در مهندسی صنایع بلکه در تمامی رشته های تحصیلی و حوزه های شغلی کاربرد فراوانی دارد. اما این کاربردها در مهندسی صنایع گسترده‌تر بوده و تقریبا در تمام دروس آن کاربرد دارد و یادگیری آن برای هر مهندس صنایعی واجب و ضروری است.

” آشنایی با محیط نرم افزار”، “معرفی نوار ها و منو های دسترسی سریع”، “آشنایی با ورک بوک، شیت و سلول ها، نام گذاری و ذخیره سازی”، “وارد کردن انواع داده ها در اکسل و جابجایی بین سلول ها”، “کاربرد های Auto fill در انواع داده ها و ساختن custom list در اکسل”، “آشنایی با format cells و تغییر ظاهر و ویژگی سلول ها و رسم border”، “آشنایی با paste special و format Painter”، “اضافه، حذف یا مخفی کردن سطر ها ستون ها”، “آشنایی با عملگر ها و توابع ساده (Sum,product, average,max, small,…”، “نحوه کار با آدرس دهی متغیر و مطلق”، “نحوه بصری سازی تحلیل با ابزار conditional formatting”، “آشنایی با توابع پرکاربرد کار با رشته(Right, Mid,Len, Find, substitute,…)”، “آشنایی با توابع منطقی(If,Iferrore,Ifs,And,Or,Not,Xor,…)”، “توابع کاربردی (Sumifs, Averageifs, Countifs,…) “، “توابع جستجوگر و نکات مربوط (Vlookup,Hlookup) “، “معرفی توابع پرکاربرد Match و Index و ترکیب آنها”، “آشنایی با امکانات تب Formulas، نمایش گراف روابط فرمولی، تخمین فرمول و”، “معرفی حالات بصری مختلف در تب View”، “تنظیمات مربوط به صفحه در تب Page layout و تنظیمات مربوط به Print صفحه”، “معرفی Table و ویژگی های جداول، مرتب سازی و فیلتر داده ها و افزودن Slicer”، “معرفی ابزار ها و امکانات تب Data”، “آشنایی کامل با ویژگی Data validation “، “تحلیل حساسیت به کمک ابزار What-if analysis و Goal seek”، “گروه بندی به کمک ابزار Group “، ” آشنایی با Pivot tables”، “معرفی و رسم انواع نمودار ها و ویژگی ها و ابزار های نمودار scatter ، فیت کردن منحنی و چند جمله ای به نمودار” و “افزودن sparkline ها، سیمبول ها و عبارات ریاضیاتی” از جمله مباحث و سرفصل های دوره آموزشی اکسل مقدماتی است.

این دوره با تدریس محمدعرفان حق گو روزهای شنبه و چهارشنبه از ۱۵ الی ۲۹ آذرماه و از ساعت ۱۷ الی ۲۰ به مدت ۱۴ ساعته در پنج جلسه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت ثبت‌نام کسب اطلاعات بیشتر می توانند به لینک  https://evnd.co/rNawD مراجعه کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =