کد خبر : 243660
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
-

بررسی گزارش عملکرد نظارتی مجلس یازدهم در نیمسال اول فعالیت

بررسی گزارش عملکرد نظارتی مجلس یازدهم در نیمسال اول فعالیت

به گزارش قائم آنلاین، بابک نگاهداری مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را گزارش وضعیت عملکرد ۶ ماهه نخست در حوزه ابزارهای نظارتی مجلس اعم از سوال، تذکر، تحقیق و تفحص و اقدامات معاونت قوانین در راهبری پروژه‌های ۹ گانه تحولی این معاونت عنوان کرد. وی افزود: در این جلسه که معاونین مجلس و

به گزارش قائم آنلاین، بابک نگاهداری مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را گزارش وضعیت عملکرد ۶ ماهه نخست در حوزه ابزارهای نظارتی مجلس اعم از سوال، تذکر، تحقیق و تفحص و اقدامات معاونت قوانین در راهبری پروژه‌های ۹ گانه تحولی این معاونت عنوان کرد.

وی افزود: در این جلسه که معاونین مجلس و دستیاران و مشاورین رئیس مجلس حضور داشتند، اقدامات تحولی معاونت قوانین در ۶ ماهه اول مجلس یازدهم ارائه گردید.

مشاور و رئیس حوزه ریاست عنوان کرد: در طرح تحولی معاونت قوانین ۹ محور اصلی مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات انجام شده برای تحقق آنها ارائه شد و مورد بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه قرار گرفت.

نگاهداری تمرکز بر پروژه تنقیح قوانین، چگونگی راهبری معاونت قوانین در خصوص طرح‌ها و لوایح پیشنهادی و نحوه اعلام وصول آنها با هدف ارتقاء کیفی را از تاکیدات رییس مجلس در زمینه اقدامات و پیشنهادات پیرامون اقدامات تحولی معاونت قوانین عنوان کرد و گفت: همچنین توجه به رویکرد هوشمندسازی و مردمی‌سازی از طریق سامانه‌سپاری حداکثری خدمات معاونت قوانین و مشارکت نخبگان و مردم در ارائه پیشنهادت در زمینه طرح‌ها و لوایح از دیگر تاکیدات رییس مجلس بود.

نگاهداری در پایان افزود: در خصوص بحث بودجه ۱۴۰۰ بر هماهنگی حوزه‌های ستادی با نمایندگان محترم مجلس و هماهنگی دقیق با کمیسیون‌ها و دولت تاکید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =