کد خبر : 243674
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

اخراج اعضای کمیته بازرگانی پنتاگون و جایگزینی آنها با وفاداران ترامپ

اخراج اعضای کمیته بازرگانی پنتاگون و جایگزینی آنها با وفاداران ترامپ

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه سی.ان.بی.سی، کوری لواندوفسکی و دیوید باسی، از مقامهای کمپین سابق دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ جزو این ۱۱ مقام جدید منصوب شده هستند. باسی در ماه نوامبر برای رهبری تلاشهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به چالش کشیدن پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب در انتخابات

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه سی.ان.بی.سی، کوری لواندوفسکی و دیوید باسی، از مقامهای کمپین سابق دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ جزو این ۱۱ مقام جدید منصوب شده هستند.

باسی در ماه نوامبر برای رهبری تلاشهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به چالش کشیدن پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب در انتخابات ۲۰۲۰ در نظر گرفته شد. لواندوفسکی در عین حال به این تلاشها کمک کرده است.

اعضای کمیته بازرگانی دفاعی در پنتاگون به وزیر دفاع آمریکا و معاونش و دیگر رهبران ارشد این وزارتخانه توصیه‌های مستقل از نقطه نظر بخش خصوصی می‌دهند.

این نهاد که در سال ۲۰۰۲ تشکل شد، به عنوانی راهی برای نمایندگان شرکتهای تجاری آمریکا برای ارائه ایده‌های جدید با هدف کمک به رهبران ارشد در زمینه تصمیمات مدیریتی در نظر گرفته می شود. انتصابات مربوط به آن معمولا در فاصله یک و چهار سال صورت می گیرد. مشخص نیست که آیا دولت بعدی متعلق به جو بایدن هیچ یک از اعضای جدیدی که اعلام شدند را تغییر خواهد داد یا خیر.

یک مقام دفاعی به سی.ان.بی.سی گفت: اعضای کمیته مزدی دریافت نمی کنند. با این حال آنها بازپرداخت مسافرت و مقرری روزانه مربوط به تاریخهای سفر مربوط به امور تجاری کمیته را دریافت می کنند.

پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام داشت، میلر این ۹ عضو کمیته بازرگانی را اخراج کرد چون “در مناصب منقضی شده خدمت می کردند”.

در بیانیه پنتاگون اشاره‌ای به اینکه چرا دولت ترامپ هم اکنون تصمیم به حذف آنها از سمتهایشان در فاصله کمتر از هفت هفته مانده به آغاز ریاست جمهوری جو بایدن گرفته است، نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هفت =