کد خبر : 243401
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
-

سرکوب وحشیانه تظاهرات فلسطینی‌ها در کرانه باختری

سرکوب وحشیانه تظاهرات فلسطینی‌ها در کرانه باختری

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از معا، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینی‌ها علیه شهرک‌سازی این رژیم در منطقه “الراس” در غرب استان “سلفیت” در کرانه باختری این معترضان را به شکل وحشیانه‌ای سرکوب کردند. طبق این گزارش، ۳۲ فلسطینی معترض در پی شلیک گلوله

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از معا، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینی‌ها علیه شهرک‌سازی این رژیم در منطقه “الراس” در غرب استان “سلفیت” در کرانه باختری این معترضان را به شکل وحشیانه‌ای سرکوب کردند.

طبق این گزارش، ۳۲ فلسطینی معترض در پی شلیک گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور توسط سربازان رژیم صهیونیستی مجروح و دچار حالت خفگی شدند.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی محمود العالول، نایب رئیس جنبش فتح و ولید عساف، رئیس هیئت مقاومت دیوار حائل در میان مجروحان هستند.

شهرک نشینان اراضی فلسطینی‌ها را در منطقه الراس با بولدوزر تخریب کرده و به منظور آمادگی برای تأسیس یک مرکز شهرکی دیگر در این منطقه چندین خانه‌ موقت در این اراضی قرار داده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =