کد خبر : 242687
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
-

نخست‌وزیر فلسطین: تحویل درآمدهای مالیاتی را پیگیری می‌کنیم

نخست‌وزیر فلسطین: تحویل درآمدهای مالیاتی را پیگیری می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین در نشست دولت گفت: تیم فنی از وزارت دارایی با طرف اسرائیلی تحویل درآمدهای مالیاتی را پیگیری می‌کند و حقوق کارمندان، خانواده‌های نیازمند، بخش خصوصی و بانک‌ها را از آن پرداخت خواهیم کرد. وی گفت: اموال ما حق مردممان است و حقوق

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین در نشست دولت گفت: تیم فنی از وزارت دارایی با طرف اسرائیلی تحویل درآمدهای مالیاتی را پیگیری می‌کند و حقوق کارمندان، خانواده‌های نیازمند، بخش خصوصی و بانک‌ها را از آن پرداخت خواهیم کرد.

وی گفت: اموال ما حق مردممان است و حقوق کارمندان حقشان است. چند ماه صبر کردند و اکنون باید به حقشان برسند.

کابینه رژیم صهیونیستی یکشنبه تصمیم گرفت ۲.۵ میلیارد شکِل از درآمدهای مالیاتی را به تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل دهد و ۶۰۰ میلیون شکِل را از آن کم کند. تشکیلات خودگردان این مبلغ کسر شده را به اسرا و خانواده‌هایشان می‌داد.

این اقدام بعد از آن صورت می‌گیرد که تشکیلات خودگردان فلسطین هماهنگی امنیتی و تماس‌ها با طرف اسرائیلی را ازسرگرفت.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم گرفت کمیته‌ای را برای بررسی مکانیزم جدیدی برای پرداخت حقوق اسرا و آزادگان تشکیل دهد. این تشکیلات حقوق حدود ۱۱۰۰۰ اسیر را پرداخت می‌کند. ۷۰۰۰ تن از آن‌ها از زندان آزاد شده‌اند و بقیه در زندان هستند.

اشتیه درباره محدودیت‌های اعمال شده علیه کرونا گفت: محدودیت‌ها براساس برنامه اعلام شده از قبل اعمال می‌شود. قرنطینه از ساعت هفت شب تا شش صبح است و جمعه و شنبه به طور کامل قرنطینه اجرا می‌شود.

وی گفت: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا طی هفته‌های اخیر باعث شد به اقداماتی برگردیم که هیچ تمایلی به آن نداریم. ارتباط ما با شرکت‌های ساخت واکسن و سازمان جهانی بهداشت برای دستیابی به حدود دو میلیون واکسن در مرحله اول ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 19 =