کد خبر : 242785
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
-

قیمت و خرید شیک سونی v43

قیمت و خرید شیک سونی v43

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بابانوئل، v43 با استفاده از ظاهری مناسب و امکانات نسبتا پیشرفته تر نسبت به مدل سال پیش خود، از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار است. در ادامه به بررسی تمامی امکانات و ویژگی های این سیستم صوتی کوچک و جالب می پردازیم با ما همراه باشید. شیک های سونی تقریبا

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بابانوئل، v43 با استفاده از ظاهری مناسب و امکانات نسبتا پیشرفته تر نسبت به مدل سال پیش خود، از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار است. در ادامه به بررسی تمامی امکانات و ویژگی های این سیستم صوتی کوچک و جالب می پردازیم با ما همراه باشید.

شیک های سونی تقریبا به دو قسمت تک باند و یا دو باند تقسیم می شوند شیک هایی که مدل ان ها با حرف v شروع می شوند تک باند هستند و x ها دو باند شیک v43 با یک طراحی متفاوت از سری های قدیمی خود با ظاهری زیباتر و شیک تر عرضه شده است.

نقاط قوت v43

. میانگین صدای با کیفیت و مناسب.

. قیمت مناسب نسبت به کارایی.

نقاط ضعف v43

. عملکرد نسبتا ضعیف ریز صداها در ولوم های بالا.

. تویترها صدای ۳۶۰ درجه ندارند.

طراحی شیک سونی v43

شیک سونی V43 که به تازگی در بازار سیستم های صوتی پا به میدان گذاشته، از ظاهری دلربا و بسیار شیک بهره می برد. این شیک سونی در ساختار خارجی خود از جنس مرغوب پلاستیکی استفاده کرده تا وزن آن به عدد قابل توجه  چهارده و نیم کیلو نزول پیدا کند.

اجزاع تشکیل دهنده

. ۲عدد تویتر

. ۲ عدد میدرنج

. یک ووفر

اجزاء تشکیل دهنده این سیستم صوتی ایستاده از ۲ عدد تویتر ۴ سانتی در قسمت بالایی پنل جلویی، ۲ عدد میدرنج ۸ سانتی در قسمت بالایی زیر توییترها در کنار یک ووفر ۲۵ سانتی بهمراه باکس داخل بدنه تشکیل شده است.

این شیک از نورپردازی حرفه ای به صورت چند جانبه بهره می برد. در کل از دو ال ای دی کناری (در قسمت کناری سمت راست و چپ)، در میدرنج ها و جلوی ساب ووفر قرار گرفته اند. میدرنج ها پارتی لایتی به رنگ آبی و ساب ووفر نیز آبی عمیق دارند.

ابعاد این دستگاه به صورت تقریبی به شکل زیر است.

۸۰ سانتیمتر ارتفاع

۳۵ سانتیمتر عرض

۳۳ سانتیمتر عمق

ابعاد کلی سونی v43 به شکلی است که می توان در کنار تلویزیون، کامپیوتر، کنسول بازی و غیره استفاده کرد. V43 با ارتفاع کوتاه و اندازه تقریبا کوچک بسیار راحت قابل حمل برای مسافرت هم می باشد.

این شیک سونی با قرار دادن چرخ در زیر دستگاه، جابه جایی را برای خریداران سهولت بخشیده است. در کناره های شیک دستگیره های میروفون نیز تعبیه شده است.

جنس بدنه v43 : پلاستیک خشک

دکمه ها و قابلیت های v43

در شیک سونی مدل v43 همانند v42 خود از قابلیت گستچر بهره گرفته که به کاربران اجازه می دهد بدون لمس کردن خود قسمت دایره ای بالای شیک (گسچر کنترل) و فقط با اشاره از بالای آن، ولوم را کم و زیاد کنند.

در قسمت گستچرکنترل ما ۴ گزینه Play Back , DJ , Sampler و Karaoke را شاهد هستیم که می توانید بعد از فعال کردن قابلیت Gasture یکی از آنهارا انتخاب وان را به دلخواه کالیبره کنید.

این شیک به راحتی می توان به ۳ وسیله ی هوشمند از جمله تلویزیون ، موبایل و … متصل شود.

کیفیت صدای شیک سونی v43

قدرت خروجی v43 تقریبا ۷۵۰ وات می باشد که متشکل از ۲ تیوتر با ۹۰ واتی و ۲ تا میدرنج ۱۲۰ واتی درکنار یک ووفر ۳۳۰ واتی که کمباین خوبی را ارائه می دهند و میکس صوتی مناسب در کنار قابلیت های هوشمند جالبی را تقدیم استفاده کنندگان می کند.

کیفیت صدای v43 را می توانیم در رده ی بالاتری نسبت به مدل پیشن خود قرار بدهیم. در V43 سونی از قابلیت نووین خود یعنی High Efficiency به معنای تقویت شده استفاده می کند، این قابلیت به کاربران اجازه میدهد که شیک v43 در تئیترها و میدرنج ها نسبت به هم رده هایش پیش بیافتد.

ویژگی های صوتی v43

از ویژگی های صوتی این شیک جدید صوتی می توانیم به قابلیت Karaoke, DJ, DSEE SOUND ENHANCEMENT و … که قبلا آنهارا در شیک های سال قبل نیز دیده بودیم. در کل این سیستم صوتی از ویژگی های مناسب و فرمت های قابل پشتیبانی زیادی را پوشش می دهند.

شیک v43 از فرمت های صوتی MP3, XVID, MPEG4, MPEG1 به صورت دیسک، فلش، کابل AUX یا بلوتوث قابل اجرا میباشند پشتیبانی می کند. فرمت های قابل اجرای درایو V43 هم به صورت DVD+R DL, DVD, DVD+R, DVD-R, DVD+RW, DVD-RW (VIDEO), VCD می باشند که بازم پشتیبانی از بلوری ها ندارند.

یکی دیگر از قابلیت های شیک v43 می توان به اکولایزر در Music و Video اشاره کرد که چندان بد هم عمل نمی کند با وجود رن تک رنگ های آبی و قرمز.

ورودی های V43

سونی V43D از ورودی های مشابه مدل پیشین خود یعنی v42 بهره می برد. این نسخه شیک سونی نیز از یک درایو نوری با قابلیت اجرای انواع دیسک های CD, DVD, CD-R, CD-RW, 8 CM DISC CD, 8 CM DISC DVD پشتیبانی می کند. در کنار درایو نوری

. یک پورت USB

. یک خروجی HDMI

. یک ورودی آنالوگ صدا

· ۲ عدد ورودی میکروفون

نیز تعبیه شده است. در کل از لحاظ ورودی ها نیز شیک سونی V43 کامل می باشد.

اقلام همراه

ریموت کنترل

دفترچه راهنما

آنتن رادیو

۶…

به دلیل طولانی شدن مطلب ادامه ی مطلب را می توان در سایت بابانوئل مشاهده کنید اگر که راغب به ادامه ی مطلب و قیمت این سیستم صوتی هستید، روی لینک شیک سونی v43 کلیک کنید.

خرید شیک سونی v43

همچنین برای خرید v43 می توان به پیج اینستاگرامی ممتازکالا با ایدی momtazkala (این آیدی زیر مجموعه بابانوئل است) مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۸۶۶۶۳۴۴۲ در تماس باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + پانزده =