کد خبر : 242766
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
-

سفارت کوبا: آمریکا بار دیگر در آرمان‌های امپریالیستی خود شکست خورد

سفارت کوبا: آمریکا بار دیگر در آرمان‌های امپریالیستی خود شکست خورد

به گزارش قائم آنلاین، سفارت کوبا در تهران در همین زمینه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده است: “در بحبوحه بحران سلامت که جهان به دلیل همه‌گیری کویید-۱۹ با آن روبرو است، ایالات متحده اقدامات غیر قانونی و غیر انسانی محاصره اقتصادی، تجاری و مالی علیه مردم کوبا را به بالاترین سطح خود در ۶۰ سال

به گزارش قائم آنلاین، سفارت کوبا در تهران در همین زمینه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده است: “در بحبوحه بحران سلامت که جهان به دلیل همه‌گیری کویید-۱۹ با آن روبرو است، ایالات متحده اقدامات غیر قانونی و غیر انسانی محاصره اقتصادی، تجاری و مالی علیه مردم کوبا را به بالاترین سطح خود در ۶۰ سال گذشته رسانده است.

گویی این کافی نبوده و در یک فصل جدید از مداخلات و اغتشاشات آشکار در امور سیاسی و داخلی کوبا و نقض غیر قابل انکار کنوانسیون وین در روابط دیپلماتیک، دولت ایالات متحده از طریق سفارت خود در هاوانا و با مشارکت مزدورانی که در جزیره اقامت دارند، اقداماتی چون نافرمانی مدنی و دیگر اقدامات غیر قانونی علیه نظام را که منجر به بی ثباتی خواهد شد، ترتیب دادند.

کوبا شواهد کافی در مورد تماس و تحریک به خشونت علیه خود را توسط افراد مقیم ایالات متحده با سابقه تروریستی اثبات شده در دست دارد که با مصونیت کامل از طرف مقامات فعالیت می‌کنند و این امر به خودی خود باری دیگر استانداردهای دوگانه سیاست‌های امپریالیسم را کاملا روشن می‌کند.

اگرچه یک کمپین گسترده اطلاعاتی کتمان حقیقت توسط ایالات متحده و رسانه‌های مرتبط در جریان است اما درکوبا هیچگونه اقدام خشونت آمیز یا سرکوبگرانه‌ای از سوی مقامات دولتی صورت نگرفته است که نشان دهنده احترام دولت کوبا به حقوق انسانی و فردی مردم، بدون در نظر گرفتن موقعیت سیاسی آن‌ها است.

بار دیگر اقدامات خارج از کشور و کارزارهای تبلیغاتی آنها علیه کشورمان به شکست انجامید. واکنش قاطع مردم کوبا در حمایت از دولت قانونی بار دیگر آرزوهای امپریالیستی را برای متوقف کردن روند انقلاب که برگشت ناپذیر است و توسط اکثریت قریب به اتفاق کوبایی‌ها پشتیبانی می‌شود، برباد داد.

دولت و مردم کوبا صریحاً اعلام کرده‌اند که هرگز اجازه نخواهند داد تا ایالات متحده یا دیگران در امور داخلی این کشور دخالت کنند.”

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =