کد خبر : 242630
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
-

پزشک در منزل

پزشک در منزل

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام هوم کا، آیا خدمات پزشک در منزل هوم کا همین یک مزیت صرفه جویی در وقت را دارد؟ به خواندن ادامه دهید تا بیشتر به سایر جوانب ویزیت دکتر در خانه بپردازیم. مزایای ویزیت پزشک در خانه گاهی اوقات به خاطر برخی شرایط جسمی و بیماری ها ماندن در خانه

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام هوم کا، آیا خدمات پزشک در منزل هوم کا همین یک مزیت صرفه جویی در وقت را دارد؟ به خواندن ادامه دهید تا بیشتر به سایر جوانب ویزیت دکتر در خانه بپردازیم.

مزایای ویزیت پزشک در خانه

گاهی اوقات به خاطر برخی شرایط جسمی و بیماری ها ماندن در خانه و آمدن پزشک به منزل، نه تنها یک مزیت بلکه ضرورت محسوب می شود. حال در ادامه به دیگر مزایای ویزیت پزشک در محل می پردازیم.

. به جای این که ساعت ها در ترافیک و مطب دکتر منتظر بمانید، در خانه خود نشسته و به امور روزانه‌تان رسیدگی کنید تا پزشک به منزل شما بیاید. به این صورت در بخش زیادی از زمان خود صرفه جویی کردید. خصوصا اگر چند بار در هفته به ویزیت پزشک احتیاج داشته باشید.

. کودکان به طور طبیعی از محل هایی مانند بیمارستان، درمانگاه و مطب پزشکان می ترسند. بنابراین اگر پزشک، آن ها را در خانه خودشان ویزیت کنند دیگر مقاومتی برای ویزیت دکتر نشان نمی دهند.

. ایستادن، راه رفتن و انجام برخی دیگر از فعالیت های فیزیکی برای بسیاری از سالمندان دشوار و گاهی مضر می باشد. به همین خاطر بهتر است تا در خانه خود به استراحت پرداخته و دکتر آن ها را ویزیت کند.

. برای افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام کردند، بهترین و سریع ترین راه برای به دست آوردن بهبودی کامل، ماندن در خانه و استراحت کردن است. اما گاهی اوقات نیاز دارند که به پزشک خود مراجعه کنند تا بررسی های لازم را انجام دهد و همین موضوع کار را برای آنان سخت می کند.

پس اگر فرصت این را داشته باشند تا در خانه خودشان ویزیت شوند، دیگر مشکلی برایشان پیش نمی آید و روند بهبودی زودتر اتفاق میافتد.

انواع خدمات پزشکی در محل هوم کا

از جمله خدمات پزشک در خانه هوم کا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. ویزیت پزشک عمومی در منزل، برای معاینه و یا گرفتن تست از میزان سلامت بدن و ارائه درمان های عمومی.

. ویزیت پزشک متخصص در منزل، برای معاینه دقیق و دادن برنامه اصولی درمان در هنگام نیاز.

. ویزیت پزشک متخصص عفونی در منزل، برای درمان انواعی از عفونت ها مانند عفونت تنفسی عفونت گوارشی و … .

. ویزیت پزشک متخصص داخلی در منزل، برای بررسی و معاینه نارسایی و اختلالات قلبی و عروقی و دادن توصیه و راهکارهای لازم.

. ویزیت پزشک متخصص روانپزشکی در منزل، برای ارزیابی ذهنی و فیزیکی بیمار و تجویز دارو در صورت نیاز.

. ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی در منزل، برای بررسی مشکلات سیستم حرکتی بدن مانند شکستگی، تومورهای استخوانی، آسیب های مفاصل و … .

. ویزیت پزشک متخصص گوش و حلق و بینی در منزل، برای معاینه بیمار و رسیدگی به انواع مشکلات گوش، کم شنوایی، پولیپ، مشکلات سینوسی و … .

هزینه ویزیت دکتر در منزل

هزینه های در نظر گرفته شده برای هر نوع خدمت پزشکی که شما عزیزان مد نظر دارید به شرح زیر می باشد:

خدمت                                       توضیحات                                          قیمت

پزشک عمومی                           ویزیت بیمار                                        ۲۵۰.۰۰۰ تومان
پزشک متخصص                        طب اورژانس                                        ۸۰۰.۰۰۰ تومان

پزشک در منزل تهران و کرج

در هر کجای تهران که زندگی می کنید می توانید برای ویزیت دکتر در محل روی ما حساب کنید. هوم کا علاوه بر خود شهر تهران، تمامی محله ها و شهرک های اطراف آن را نیز پوشش می دهد. در کرج زندگی می کنید؟ نگران نباشید! لازم نیست مسیر پرترافیک تا تهران را طی کنید. هوم کا خدمات خود را در همه ی نقاط کرج نیز گسترش داده است.

شهرهای دیگر مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز مقاصد بعدی ما در آینده ای نه چندان دور هستند. هوم کا تازه در آغاز سفر خود می باشد. تمام هدف این مجموعه گسترش هر چه بیشتر خدماتش در کشور و نشان دادن احساس وظیفه خود در قبال مردم عزیز کشورمان می باشد.

برای سفارش انواع خدمات پزشک در منزل هوم کا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت https://www.homeca.ir بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک کرده و باقی کار را به متخصصان با تجربه ما بسپارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + یک =