کد خبر : 241882
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
-

چگونه برای آزمون دکتری و کارشناسی ارشد ۱۴۰۰در دوران کرونا آماده شویم؟

چگونه برای آزمون دکتری و کارشناسی ارشد ۱۴۰۰در دوران کرونا آماده شویم؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام سنجش امیرکبیر، ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه ۹۹ زمان آزمون دکتری سراسری و آزاد، ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ مرداد زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت، ۶ و۷ خردادماه زمان آزمون کنکور ارشد سراسری و ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه زمان آزمون کنکور ارشد وزارت بهداشت است. منابع آزمون دکتری و منابع کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اگر به درستی انتخاب شوند،

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام سنجش امیرکبیر، ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه ۹۹ زمان آزمون دکتری سراسری و آزاد، ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ مرداد زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت، ۶ و۷ خردادماه زمان آزمون کنکور ارشد سراسری و ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه زمان آزمون کنکور ارشد وزارت بهداشت است.

منابع آزمون دکتری و منابع کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در دانشگاه سراسری، آزاد و وزارت بهداشت است ولی در این مقطع زمانی که ویروس کرونا نه تنها ایران بلکه جهان را درنوردیده است تهیه و خریداری آن آیا منطقی و عقلانی است؟

تهدید ویروس کرونا و ماندگار شدن افراد در خانه بهترین فرصت قبولی برای داوطلبان آزمون دکتری  و کنکور کارشناسی ارشد و به خصوص شاغلین، در کنکور دکتری  و ارشد ۱۴۰۰ است. طبق آمار ابتدای سال ۹۸، حدود ۹۲٪ از داوطلبین کنکور دکتری و ۶۴٪ از متقاضیان کنکور ارشد جزو شاغلین بودند و کمبود زمان مطالعه و دسترسی به منابع صحیح  از اصلی ترین دلایل عدم موفقیت آنها بوده است.

لذا در این مقطع زمانی وظیفه شخصی و انسانی است که تا حد امکان در منزل ماند و بی کاری در منزل نیز ممکن است خسته کننده باشد، لذا بهترین فرصت مطالعه و خواندن دروس دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه  آزاد، سراسری و وزارت بهداشت است.

همچنین با توجه به گسترش این ویروس در جامعه، در حال حاضر شرکت‌ها و ادارات ماکزیمم همکاری را در موافقت با رفتن به مرخصی با شاغلین انجام می‌دهند.

لذا با توجه به اطلاعات آزمون سال ۹۹ که تعداد زیادی از داوطلبان به خاطر کوید ۱۹ سر جلسه امتحان حاضر نشدند و همچنین آزمون مصاحبه دکتری بعضی از دانشگاه ها به صورت غیر حضوری برگزار گردید لذا سال ۱۴۰۰ همانند ۹۹ بهترین فرصت برای قبولی برای داوطلبان شاغل و غیر شاغل و کسانی است که تاکنون فرصت مطالعه و خواندن دروس را نداشته‌اند.

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری توصیه می‌شود تهدید ویروس کرونا را با ماندن در خانه و مطالعه دروس آزمون دکتری و کارشناسی ارشد به فرصت تبدیل کنند.

داوطلبان آزمون دکتری و کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ آیا در جستجوی منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری (آموزش صفر تا صد کنکور دکتری و کارشناسی ارشد) یا پکیج آموزشی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد با بهترین کیفیت آموزشی از راه دور یا اصطلاحا کنکور مکاتبه‌ای کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت در یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز و موسسه‌های آموزش کارشناسی ارشد و دکتری در ایران هستید؟

به گفته دکتر لطف زمان مدیر مسئول موسسه انتشاراتی سنجش امیرکبیر، اگر در جستجوی منابع کنکور دکتری و  کارشناسی ارشد در این اوضاع گسترش ویروس کرونا هستید، پکیج‌های نقره‌ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل ترین گزینه برای قبولی در آزمون ۱۴۰۰ است.

لذا داوطلبان ارشد و دکتری با تهیه بسته آموزشی ارشد و دکتری و تماشای فیلم‌های صوتی و تصویر زبان عمومی و تافل احساس خواهید کرد که انگار در این اوضاع بحرانی کرونا، در کلاس حضوری نشسته‌اید.

علاه بر آن در پکیج آموزشی یک دی وی دی جزوات دانشگاهی و اسلایدهای دانشگاهی ارائه شده که داوطلب را با حال و هوای دانشگاه‌های معتبر کشور آشنا می‌سازد و یک منبع بسیار عالی برای آزمون کتبی و به خصوص آزمون مصاحبه دکتری است.

دکتر لطف زمان ادامه داد: «در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر، سعی شده، از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی و مشاوره و پشتیبانی استفاده شود.

همچنین سعی شده به عنوان یک مزیت رقابتی که سایر موسسات انجام نمی‌دهند علاوه بر دروس مربوط به کنکور، از کتاب‌های جانبی مثل برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی به روش سنجش امیرکبیر، قانون جذب و راز قبولی در کنکور تحصیلات تکمیلی، تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، قبولی به روش پارتیزانی در آزمون دکتری، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی، دی وی دی‌های صوتی ساختن باورهای صحیح به داوطلب داده می‌شود.

بعد از یادگیری و استفاده از کتب و منابع آموزشی به هیچ کلاس دیگری و هیچ کتاب مرجعی احتیاج نیست.

خدمات سنجش امیرکبیر

۱- ارائه منابع آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سراسری، آزاد و وزارت بهداشت

۲- ارائه منابع آزمون‌های حقوقی (وکالت، قضاوت، سردفترداری، مشاوران و.. )

۳- ارائه منابع آزمون MSRT,MHLE,EPT,UTEPT,PNUEPT

دکتر لطف زمان اعلام کرد: «منابع آموزشی و همچنین آزمون‌های آزمایشی سنجش امیرکبیر به گونه‌ای تدوین و تنظیم شده‌اند که دانشجویان با استفاده از آنها دیگر نیازی به حضور در هیچ کلاسی و استفاده منبع آموزشی دیگری نداشته باشند به خصوص در دوران کرونا که رفت و آمد نکردن ضروری است.

نکته: رقابت در کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد بین دو گروه انجام می‌شود:

گروه اول: کسانی که زمان کافی را برای مطالعه دارند، به تازگی فارغ‌التحصیل شده و با منابع آشنایی نسبی دارند، در پایه تحصیلی قوی هستند، و دغدغه پذیرفته شدن در دانشگاه‌های مطرح دولتی را ندارند.

گروه دوم: کسانی که شاغل و پرمشغله هستند، بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته و منابع جدید را نمی‌شناسند، برایشان مهم است که در کدام دانشگاه پذیرفته شوند. این دسته از داوطلبین باید بدانند که قرار است در کنکور دکتری و کارشناسی ارشد با دسته‌ی اول رقابت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت رایگان منابع کارشناسی ارشد و منابع دکتری به وب‌سایت سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 9 =