کد خبر : 241902
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
-

پیروزی پیکان و ذوب‌آهن در گام اول لیگ والیبال زنان

پیروزی پیکان و ذوب‌آهن در گام اول لیگ والیبال زنان

به گزارش قائم آنلاین، هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان در گروه دوم از امروز (پنجشنبه) آغاز شد و طی روزهای شنبه و دوشنبه پیگیری می‌شود. در اولین دیدار روز نخست این رقابت‌ها تیم‌های پیکان تهران و ستارگان فارس مقابل هم به میدان رفتند که شاگردان میترا شعبانیان در پیکان سه ست پیاپی با نتایج

به گزارش قائم آنلاین، هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان در گروه دوم از امروز (پنجشنبه) آغاز شد و طی روزهای شنبه و دوشنبه پیگیری می‌شود. در اولین دیدار روز نخست این رقابت‌ها تیم‌های پیکان تهران و ستارگان فارس مقابل هم به میدان رفتند که شاگردان میترا شعبانیان در پیکان سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۰ به برتری رسیدند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و خجسته اسلامشهر نیز از ساعت ۱۷ آغاز شد که در پایان نماینده اصفهان در سه ست با حساب ۲۵ بر ۵، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد.  ذوب‌آهن و پیکان به عنوان رقبای قدیمی در لیگ والیبال زنان، همیشه مدعی قهرمانی بوده‌اند و فصل جدید را هم با پیروزی آغاز کردند.

دیگر دیدارهای هفته نخست رقابت‌های گروه دوم به شرح زیر است:

شنبه، ۸ آذر

خجسته اسلامشهر _ پیکان تهران، ساعت ۱۴

ذوب‌آهن اصفهان _ ستارگان فارس، ساعت ۱۷

دوشنبه، ۱۰ آذر 

ستارگان فارس _ خجسته اسلامشهر، ساعت ۱۴

ذوب‌آهن اصفهان _ پیکان تهران، ساعت ۱۷

دیدارهای گروه نخست نیز طی روزهای ۲۹ آبان و ۱ و ۳ آذر برگزار شد که تیم سایپا با سه پیروزی پیاپی در صدر جدول قرار گرفت و شهرداری قزوین نیز در جایگاه دوم ایستاد. تیم‌های اکسون و سروقامتان بابل هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =