کد خبر : 241839
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
-

نویر:به خودم اعتماد کامل دارم

نویر:به خودم اعتماد کامل دارم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر سالزبورگ هم توانست به پیروزی دست پیدا کند تا با ۱۲ امتیاز و مقتدرانه به عنوان تیم نخست به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. نویر یکی از بهترین بازی های خود را با پیراهن بایرن به نمایش گذاشت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر سالزبورگ هم توانست به پیروزی دست پیدا کند تا با ۱۲ امتیاز و مقتدرانه به عنوان تیم نخست به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

نویر یکی از بهترین بازی های خود را با پیراهن بایرن به نمایش گذاشت و بارها دروازه تیمش را نجات داد.

او بعد از بازی گفت: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست به راحتی توپ را از دست می دادیم و خوب ظاهر نشدیم. به اندازه کافی تمرکز نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و توانستیم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کنیم.باید بار دیگر تاکید کنیم که حریف تیم خوبی بود.

نویر درباره نمایش درخشان خود گفت: من همواره به خودم اعتماد کامل دارم و توانستم بازی خوبی را به نمایش گذارم اما نباید فراموش کرد که ما تیم خوبی هستیم. بازیکنان همدیگر را به خوبی می شناسند و هماهنگی بالایی به ویژه در خط دفاعی داریم. بازیکنان خوب بایرن کار من را هم راحت می کنند. آنها باعث می شوند تا من هم خوب ظاهر شوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 19 =