کد خبر : 241827
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
-

فلیک: گل زدن به نویر بسیار سخت است

فلیک: گل زدن به نویر بسیار سخت است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر سالزبورگ توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با ۱۲ امتیاز صعود خود را به دور بعد قطعی کند. مانوئل نویر باوجود آنکه یک گل در این دیدار دریافت کرد اما شب درخشانی را پشت سرگذاشت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر سالزبورگ توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با ۱۲ امتیاز صعود خود را به دور بعد قطعی کند.

مانوئل نویر باوجود آنکه یک گل در این دیدار دریافت کرد اما شب درخشانی را پشت سرگذاشت و بارها دروازه تیمش را نجات داد.

هانس فلیک بعد از بازی به ستایش از نویر پرداخت و گفت: از زمانی که من هدایت بایرن را برعهده گرفتم نویر باور نکردنی ظاهر شده است. او در اوج به سر می برد و از همه نظر بهترین است.گل زدن به نویر بسیار سخت است.

سرمربی بایرن ادامه داد: خوشحالیم که توانستیم در این دیدار به پیروزی دست پیدا کنیم. به دنبال کسب سه امتیاز بودیم چرا که می خواستیم صعود خود را به دور بعد قطعی کنیم و در نهایت به خواسته خود دست پیدا کردیم. در نیمه نخست خوب ظاهر نشدیم و به راحتی توپ ها را از دست می دادیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

فلیک در پایان گفت: باید اعتراف کنم که در بسیاری از دقایق تمرکز نداشتیم اما در نهایت با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. این چهارمین پیروزی پیاپی ما بود و باید هم خوشحال باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 6 =