کد خبر : 241890
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
-

اعطای احکام هیئت امنای «اندیشکده ادبیات پایداری»

اعطای احکام هیئت امنای «اندیشکده ادبیات پایداری»

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس خبر رسیده، در این نشست که روز گذشته (چهارشنبه، پنجم آذرماه) با حضور محمدمهدی دادمان – رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی – برگزار شد، احکام اعضای هیئت امنای این اندیشکده از سوی او به آن‌ها اهدا شد. البته با توجه به آیین‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس خبر رسیده، در این نشست که روز گذشته (چهارشنبه، پنجم آذرماه) با حضور محمدمهدی دادمان – رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی – برگزار شد، احکام اعضای هیئت امنای این اندیشکده از سوی او به آن‌ها اهدا شد.

البته با توجه به آیین‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا، تعدادی از اعضا به صورت حضوری و باقی از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه شرکت داشتند.

اعضای هیئت امنای این اندیشکده را محمدرضا سنگری به عنوان رئیس، محسن مؤمنی‌شریف – رئیس پیشین حوزه هنری انقلاب اسلامی -، محمدرضا ترکی – استاد دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران -، مجتبی رحماندوست – استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران -، احمد امیری‌خراسانی – استاد دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید باهنر کرمان -، حسینعلی قبادی – رئیس پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی -، علیرضا کمری – استاد دانشگاه و نویسنده و پژوهشگر ادبیات مقاومت و پایداری – و وحید یامین‌پور – رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری انقلاب اسلامی – تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، این اندیشکده بنا بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و با هدف سامان‌دهی و صورت‌بندی نظری جریان ادبیات پایداری در فضای علمی و دانشگاهی کشور تاسیس شده است. از نکات حائز اهمیت در جریان تاسیس این اندیشکده حضور جمعی از نخبگان و پیشکسوتان ادبیات پایداری است که این امیدواری را ایجاد می‌کند تا گام ناتمام قبلی در تاسیس رشته ادبیات پایداری در دانشگاه‌ها با حضور و اهتمام این اعضا شکل جدی‌تری به خود بگیرد. پیش از برگزاری نشست دیروز اعضای اندیشکده از نزدیک به یک سال گذشته نشست‌های متعددی را برای تمهید مقدمات و طراحی نیازهای اولیه تشکیل اندیشکده برگزار کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =