کد خبر : 241499
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
-

کره شمالی کتاب تصویری از موشک‌های بالستیک قاره پیما و سلاح‌های دیگر منتشر کرد

کره شمالی کتاب تصویری از موشک‌های بالستیک قاره پیما و سلاح‌های دیگر منتشر کرد

به گزارش قائم آنلاین، این کتاب تحت عنوان “برای تقویت توان دفاع ملی” از سوی انتشارات زبان‌های خارجه در ۱۲۰ صفحه منتشر شده که تاریخچه توسعه موشک‌ها و سلاح‌های این کشور از زمان روی کار آمدن کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی را از سال ۲۰۱۱ نشان می‌دهد. براساس گزارش یونهاپ، این کتاب شامل تصاویر متعدد

به گزارش قائم آنلاین، این کتاب تحت عنوان “برای تقویت توان دفاع ملی” از سوی انتشارات زبان‌های خارجه در ۱۲۰ صفحه منتشر شده که تاریخچه توسعه موشک‌ها و سلاح‌های این کشور از زمان روی کار آمدن کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی را از سال ۲۰۱۱ نشان می‌دهد.

براساس گزارش یونهاپ، این کتاب شامل تصاویر متعدد و تمام رنگی از رهبری کیم و نظارتش بر آموزش‌های تاکتیکی تفنگداران دریایی در سال ۲۰۱۲ تا رژه نظامی اخیری است که کره شمالی ماه گذشته میلادی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس حزب کارگران کره شمالی برگزار کرد.

این خبرگزاری افزود، این کتاب تصاویری از اولین آزمایش جدیدترین موشک بالستیک را نشان می‌دهد که از زیردریایی “SLBM”، شلیک می‌شود، این تصاویر همچنین مربوط به آزمایش “پوک گوک سونگ-۳” در اکتبر ۲۰۱۹ ، آزمایش موشک هواسونگ- ۱۵ و موشک بالستیک قاره‌پیمای “ICBM”، در نوامبر ۲۰۱۷ هستند.

این کتاب در عین حال شامل تصاویری از موشک بالستیک “پوک گوک سونگ-۴” است که از زیردریایی شلیک می‌شود این کتاب تصاویری از موشک‌های بالستیک قاره‌پیمای جدید را هم شامل می‌شود که اخیرا در رژه نظامی ماه گذشته میلادی رونمایی شد.

طبق این گزارش، این کتاب در زمانی منتشر شده که کره شمالی از بیش از دو هفته پیش در خصوص انتخاب جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا سکوت اختیار کرده است.

این خبرگزاری تاکید کرد: سکوت طولانی مدت کره شمالی در قبال نتایج انتخابات آمریکا امری نادر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =