کد خبر : 241273
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
-

درخواست فلسطین از سازمان بهداشت جهانی برای بازدید از اسرای بیمار

درخواست فلسطین از سازمان بهداشت جهانی برای بازدید از اسرای بیمار

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، قدری ابوبکر، رئیس سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطینی خاطرنشان کرد: ما گزارش مفصلی در خصوص ۴۰ زندانی فلسطینی بیمار در زندان‌های رژیم صهیونیستی را تهیه و آنها را به سازمان بهداشت جهانی و دیگر سازمان‌های بشردوستانه ارائه داده‌ایم. ابوبکر در ادامه افزود: ما از سازمان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، قدری ابوبکر، رئیس سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطینی خاطرنشان کرد: ما گزارش مفصلی در خصوص ۴۰ زندانی فلسطینی بیمار در زندان‌های رژیم صهیونیستی را تهیه و آنها را به سازمان بهداشت جهانی و دیگر سازمان‌های بشردوستانه ارائه داده‌ایم.

ابوبکر در ادامه افزود: ما از سازمان بهداشت جهانی یا هر طرف بین‌المللی دیگر خواستیم که از وضعیت این زندانیان که نیازمند کمک‌های پزشکی فوری هستند، بازدید کنند.

وی به “عماد ابو رموز” زندانی ۴۶ ساله فلسطینی از اهالی شهر الخلیل اشاره کرد که به بیماری سرطان مبتلا شده و ماه‌ها از این بیماری رنج می‌برد و مقامات رژیم صهیونیستی مانع از انتقال وی به بیمارستان می‌شوند.

ابوبکر مقامات رژیم صهیونیستی را مسئول وخامت اوضاع اسیران بیمار فلسطینی در زندان‌های این رژیم به ویژه بیماران سرطانی دانست.

۷۰۰ اسیر فلسطینی از بیماری‌های مختلف رنج می‌برند که از میان آنها ۴۰ اسیر فلسطینی از بیماری سرطان، بیماری کلیوی، مراحل پیشرفته قند و فشار خون رنج می‌برند.

طبق گزارش‌های مراکز رسمی فلسطین، حدود ۴۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که از این میان آنها ۴۰ زن و ۱۷۰ تن کودک هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 9 =