کد خبر : 241298
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

اعلام زمان برگزاری اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

اعلام زمان برگزاری اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

به گزارش قائم آنلاین، در راستای حمایت از ایجاد کسب‌وکارهای فناورانه دانشی و ترویج فرهنگ کارآفرینی و برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، اختتامیه چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می‌شود. بنا بر اعلام بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بر این اساس، از دانشجویان رشته‌های مختلف و کلیه علاقه‌مندان آشنایی

به گزارش قائم آنلاین، در راستای حمایت از ایجاد کسب‌وکارهای فناورانه دانشی و ترویج فرهنگ کارآفرینی و برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، اختتامیه چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بر این اساس، از دانشجویان رشته‌های مختلف و کلیه علاقه‌مندان آشنایی با فرایند تبدیل ایده به کسب و کار دعوت می‌شود در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان که به‌صورت زنده از سایت دانشگاه تهران پخش خواهد شد، حضور به هم رسانند.

تیم‌های برتر شرکت‌کننده در این جشنواره که طی دو مرحله داوری به بخش پایانی راه یافته‌اند و برگزیده شده‌اند، در پایان جشنواره از اعتبار ویژه تبدیل ایده به کسب و کار بهره‌مند خواهند شد.

محورهای این جشنواره، علوم پایه و تاثیر کرونا بر الگوی زیستی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 19 =