کد خبر : 241091
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
-

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ ۵۰TU۷۰۰۰

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ ۵۰TU۷۰۰۰

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بابانوئل، برندهای مختلفی در عرصه تلویزیون در حال فعالیت هستند و تنوع مدل ها بسیار زیاد شده و همین تا حدودی باعث سردرگمی مصرف کنندگان شده، ما می خواهیم یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تلویزیون سال ۲۰۲۰ که توسط شرکت سامسونگ عرضه شده را معرفی کنیم. تلویزیون

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام بابانوئل، برندهای مختلفی در عرصه تلویزیون در حال فعالیت هستند و تنوع مدل ها بسیار زیاد شده و همین تا حدودی باعث سردرگمی مصرف کنندگان شده، ما می خواهیم یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تلویزیون سال ۲۰۲۰ که توسط شرکت سامسونگ عرضه شده را معرفی کنیم.

تلویزیون سامسونگ ۵۰TU۷۰۰۰

سامسونگ هر ساله یک تلویزیون میان رده با قیمت های مناسب وارد بازار جهانی می کند که در سال ۲۰۲۰ طبق سنت مدل ۵۰TU۷۰۰۰ رو معرفی کرد که باز هم لقب پرفروش ترین تلویزیون سال را به خود اختصاص داد.

این تلویزیون علاوه بر امکانات خوب و کیفیت تصویرعالی، قیمت بسیار مناسبی داشته به همین دلیل به  پرفروش ترین تلویزیون در سال ۲۰۲۰ تبدیل شده است. در ادامه با مشخصات فنی و کامل ۵۰TU۷۰۰۰ بیشتر آشنا خواهیم شد.

تلویزیون ۵۰TU۷۰۰۰

در این قسمت اینفوگرافی کاملی از تلویزیون ۵۰TU۷۰۰۰  می بینید که تقریبا به بررسی تمامی جوانب یک تلویزیون پرداخته است.

از سمت راست شروع کنیم

نوع پنل صفحه نمایش ۵۰TU۷۰۰۰

تلویزیون ۵۰tu۷۰۰۰ مانند اکثر تلویزیون های سامسونگ از پنل VA استفاده کرده این نوع پنل معمولا کنتراست و وضوح بالاتری نسبت به پنل IPS داره و اکثریت مدل های بالا رده از این نوع پنل استفاده می کنند که کیفیت تصویر بهتری ارائه می کند، منتها آسیب پذیرتر است.

رزولوشن یا تراکم پیکسلی تلویزیون ۵۰TU۷۰۰۰

این مدل ۴K یا ۲۱۶۰*۳۸۴۰ یعنی به عبارتی چیزی در حدود بالای ۸ میلیون پیکسل یا نقطه ی نوری در صفحه نمایش جای گرفته است.

آرایش پیکسلی TU۷۰۰۰

مورد سوم مربوط به آرایش پیکسلی صفحه نمایش هست که از نوع RGB و این آرایش پیکسلی تاثیر به سزایی در نمایش و دقت رنگ ها داره.

رفرش ریت یا نرخ تازه سازی تصویر ۵۰tu۷۰۰۰

رفرش ریت یا نرخ تازه سازی تصویر ۵۰tu۷۰۰۰  هم طبق گفته سامسونگ ۶۰ هرتز بوده اما طبق تست ما گویا ۱۲۰ هرتز هم ساپورت می کند که این خبر خوبی برای گیمرهاست.

هرچه رفرش ریت بالاتر باشه پنل بهتر به سرعت تصویر واکنش نشون میده و تصویر بدون لگ و روان تر است.

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ ۵۰tu۷۰۰۰

در تلویزیون ۵۰tu۷۰۰۰   از سیستم عامل اختصاصی خود سامسونگ یعنی Tizen ورژن ۵ استفاده شده است. این نوع سیستم عامل کاملا روان و ساده و کاربردی می باشد در این سیستم عامل شما در قسمت اپ استور می توانید برنامه و بازی های مورد نظر خود را نصب و استفاده کنید. همچنین به کمک ویژگی Screen Mirroring صفحه گوشی یا لپ تاپ خود را روی تلویزیون انتقال دهید و لذت ببرید. به کمک مرورگر اینترنت وب گردی کنید و از سایت های فیلمی به مانند فیلیمو یا نماوا استفاده نمایید.

سیستم صوتی tu۷۰۰۰

در این مدل تلویزیون ۲ عدد بلندگوی ۱۰ واتی به کار برده شده که در کل ۲۰ وات هست که صدای نرمالی در دنیای تلویزیون محسوب می شود.

مزایا

. طراحی عالی و بدون فریم

. کنتراست بالا

. تاخیر ورودی عالی

. قیمت مناسب

معایب

. زاویه دید کم

. روشنایی متوسط

. موشن تقریبا ضعیف

بررسی فنی تخصصی ۵۰TU۷۰۰۰

در سمت چپ اطلاعات فنی این مدل نوشته شده که به ترتیب توضیح خواهیم داد.

حاشیه صفحه نمایش و ضخامت

تلویزیون ۵۰TU۷۰۰۰ حاشیه تقریبا ۰.۹  میلیمتری و ضخامت ۵.۹ سانتی متری دارد که در دنیای تلویزیون نسبتا عالی محسوب می شود و می توان این تلویزیون را در رده ی تلویزیون های باریک بدون فریم قرار داد.

تکنولوژی صفحه نمایش

در مدل ۵۰tu۷۰۰۰ از تکنولوژی LED استفاده شده که نسبت به مدلای قدیمی باریک تر و مصرف برق بسیار کمتری دارد.

بکلایت ۵۰tu۷۰۰۰

بکلایت در واقع همان قسمتی است که وظیفه نور رسانی به پنل اصلی را دارد  که در ۳ نوع Diretc -Edge LED وFull Array موجود می باشند. در تلویزیون ۵۰tu۷۰۰۰ ار نوع Edge استفاده شده که لامپ ها در زیر یا بغل تلویزیون قرار گرفته شده و نور را پخش می کنند و متاسفانه این نوع بک لایت که در اکثریت تلویزیون های میان رده استفاده شده و  از Local Dimming پشتیبانی نمی کند.

کنتراست ۵۰tu۷۰۰۰

کنتراست در واقع یعنی میزان رنگ های بین روشن ترین (سفید) و تیره ترین (مشکی) می باشد. هرچه کنتراست بالاتر باشه ما شاهد کیفیت تصویر بهتری خواهیم بود.

در مدل  ۵۰tu۷۰۰۰به دلیل استفاده از پنل VA کنتراست عالی ۵۱۱۰ رو داراست که جزو مزیت های مهم این دستگاه به حساب می آید.

میزان روشنایی یا  Brightness

واحد میزان روشنایی نیت می باشد که تلویزیون ۵۰TU۷۰۰۰ به کمک بک لایت می تواند میزان ۲۷۹ نیت در محتوای HDR و ۲۴۹ نیت در محتوای SDR نور تولید کند که آمار نسبتا متوسطی است و سامسونگ در این مورد می توانست بهتر عمل کند.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۰tu۷۰۰۰

به دلیل طولانی شدن مطلب در اینجا شما می توانید برای ادامه ی مطلب و هر آنچه که در مورد این تلویزیون محبوب ۲۰۲۰ یعنی ۵۰TU۷۰۰۰ بدانید به سایت بابانوئل مراجعه کنید.

برای مراجعه به سایت بر روی خرید تلویزیون تلویزیون سامسونگ tu700  کلیک کنید.

خرید تلویزیون سامسونگ ۵۰tu۷۰۰۰

همچنین برای خرید تلویزیون و مشاوره رایگان تلویزیون ۵۰TU۷۰۰۰ می توان به پیج اینستاگرامی ممتازکالا مراجعه نماید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۸۶۶۶۳۷۴۶ (امیدی) تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 15 =