کد خبر : 241025
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
-

ضبط صدای حرفه ای با آیفون

ضبط صدای حرفه ای با آیفون

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام یریآل، اکثر افراد همه ی آنچه را که برای ایجاد محتوای فوق العاده با کیفیت و مناسب نیاز دارند از جمله دوربینی که قادر به عکسبرداری و فیلمبرداری درجه یک است، پردازنده های قدرتمند و برنامه های خلاقانه بی پایان که با فشار دادن یک دکمه در دسترس هستند، در

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام یریآل، اکثر افراد همه ی آنچه را که برای ایجاد محتوای فوق العاده با کیفیت و مناسب نیاز دارند از جمله دوربینی که قادر به عکسبرداری و فیلمبرداری درجه یک است، پردازنده های قدرتمند و برنامه های خلاقانه بی پایان که با فشار دادن یک دکمه در دسترس هستند، در جیب خود دارند.

اما چیزی که آیفون ها در آن مهارت ندارند، ضبط صدا است. آنها به راحتی قادر به ضبط صدای با کیفیت نیستند. خوشبختانه، این مسئله نیز یک راه حل آسان دارد.

بهترین راه برای بهبود بی نظیر کیفیت صوتی محتوای شما استفاده از میکروفون خارجی است. در کمپانی RØDE میکروفون های جمع و جور زیادی وجود دارد که صدایی با کیفیت حرفه ای ارائه می دهند که مستقیماً به تلفن شما متصل می شوند.

اگر برای ویدئوهای بلاگ خود، فیلم سازی، ساخت پادکست یا ضبط موسیقی به صدای باکیفیت نیاز دارید، نگاهی به این مقاله بیندازید.

VideoMic Me-L

VideoMic Me-L یک میکروفون کاملاً آسان برای استفاده با آیفون است. این میکروفون به طور مستقیم به درگاه لایتنینگ تلفن شما متصل می شود و دارای یک گیره است که اطمینان حاصل کند که همیشه ایمن است.

VideoMic Me-L مانند میکروفون شاتگان دوربین DSLR، یک میکروفون جهتی است. به این معنی که ضمن کاهش نویز پس زمینه، روی آنچه که به آن اشاره می شود، تمرکز می کند.

VideoMic Me-L یک جک ۳.۵ میلی متری برای اتصال هدفون دارد، بنابراین می توانید صدای خود را هنگام ضبط، مانیتور کنید و همچنین دارای یک بادگیر خزدار برای ضبط در فضای باز است.

این نوع میکروفون برای طیف وسیعی از کاربردها، از فیلمسازی گرفته تا ضبط پادکست بسیار ایده آل است.

+ smartLav

SmartLav plus به عنوان میکروفون lavalier یا lapel شناخته می شود. این میکروفون های جمع و جور گیره ای در انواع کاربردهای مختلف فیلم، تلویزیون و برودکست، اغلب با سیستم میکروفون بی سیم، مورد استفاده قرار می گیرند.

SmartLav plus مستقیماً به درگاه هدفون آیفون شما متصل می شود (در صورت داشتن آیفون جدیدتر از آداپتور لایتنینگ استفاده کنید) دارای یک کابل به طول ۱.۲ متری است، که برای ضبط در جایی که باید کمی عقب تر باشید، عالی است، به عنوان مثال، یک سخنرانی یا ارائه.

به عنوان میکروفون گیره ای، می توانید آن را نزدیک دهان خود قرار دهید، حتی اگر چند متر با دوربین فاصله داشته باشید صدایی غنی با حداقل نویز پس زمینه به شما می دهد.

برای داشتن بهترین کیفیت صدا، توصیه می کنیم آن را تقریباً به فاصله ی یک دست از دهان خود در نزدیکی سینه قرار دهید.

کیت مصاحبه سیار SC۶-L

کیت مصاحبه سیار SC۶-L راه حلی مناسب برای ضبط صدای دو نفر به طور واضح و مشخص است. این کیت جمع و جور دارای دو میکروفون +smartLav به علاوه یک SC۶-L است که یک رابط صوتی برای اتصال مستقیم دو میکروفن به آیفون است.

همچنین یک خروجی هدفون برای مانیتورینگ صدای شماست. این برای روزنامه نگارانی که نیاز به ضبط مصاحبه دو نفره یا حتی ضبط پادکست در حین حرکت دارند، بسیار مناسب است.

i-XY

i-XY یک میکروفون استریو در درجه ی برودکست است که مستقیماً به آیفون متصل می شود. این دستگاه از یک جفت کپسول کندانسور کاردیوئیدی ½ اینچی همسان برای گرفتن ضبط های استریو بسیار دقیق و واقعی استفاده می کند، دقیقاً مانند گوش شما برای تلفن های موبایل در دنیای واقعی می شنود.

این نوع میکروفون معمولاً توسط فیلمسازان برای ضبط مناظر صوتی فراگیر برای فیلم های حرفه ای استفاده می شود، اما با i-XY، هر کسی که دارای آیفون است می تواند صدای واقعی امبیانس را در هر مکان ضبط کند.

این میکروفون برای ضبط رویدادهای ورزشی، اجراهای موسیقی و هر جایی که می خواهید جزئیات صوتی کامل یک صحنه را ضبط کنید، مناسب است.

Wireless GO

Wireless GO یک سیستم میکروفون بی سیم فوق العاده جمع و جور است. این دستگاه دارای دو جز است. فرستنده ای که به آنچه می خواهید ضبط کنید، متصل می شود و گیرنده ای که به iPhone متصل می کنید (توجه داشته باشید: برای اتصال آن به تلفن خود باید از کابل آداپتورSC۷  استفاده کنید) فرستنده صدا را به صورت بی سیم به گیرنده می فرستد و به شما آزادی کامل می دهد تا در هنگام ضبط حرکت کنید و خیلی دورتر از دوربین بایستید.

اکثر سیستم های بی سیم شما را ملزم به اتصال یک میکروفون lavalier به فرستنده می کنند، اما Wireless GO در واقع از یک میکروفون داخلی استفاده می کند که تنظیم و استفاده از آن را بسیار آسان می کند (اگر استفاده از میکروفن lavalier را ترجیح می دهید، Lavalier GO عالی است).

Wireless GO میکروفون ایده آل برای وبلاگ نویسی، فیلم سازی، ضبط مصاحبه ها یا گزارش دادن و اساساً هر چیزی که به آزادی صدای بی سیم نیاز دارید، است.

کمپانی RØDE میکروفون های مناسبی را برای هر نوع خالق محتوا، فیلمساز، نوازنده یا پادکستر ارائه می دهد که می توانید آن ها را به صورت اورجینال همراه با گارانتی بین المللی در فروشگاه اینترنتی یریآل تهیه نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =