کد خبر : 241017
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
-

انتشار «پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان»

انتشار «پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان»

به گزارش قائم آنلاین، این مجله به مدیرمسئولی مهدی حجوانی و سردبیری مریم محمدخانی و با حمایت مجموعه‌ «تحلیل‌گران عصر اطلاعات» و علی محمدزاده به صورت الکترونیکی برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به ادبیات کودک و نوجوان منتشر شده است. شماره‌ بیست و یکم پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان به موضوع «ترویج کتابخوانی» اختصاص دارد.

به گزارش قائم آنلاین، این مجله به مدیرمسئولی مهدی حجوانی و سردبیری مریم محمدخانی و با حمایت مجموعه‌ «تحلیل‌گران عصر اطلاعات» و علی محمدزاده به صورت الکترونیکی برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به ادبیات کودک و نوجوان منتشر شده است.

شماره‌ بیست و یکم پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان به موضوع «ترویج کتابخوانی» اختصاص دارد. دبیر این پرونده محسن حاجی‌زین‌العابدینی است.

این پرونده با این مطالب همراه است: «کاری که فاصله‌ها را کم می‌کند»، «خواندن، نهادی برای گفت‌وگو و مشارکت» (میزگردی با حضور زهره قائینی، فریبا اقدامی و علی‌اصغر سیدآبادی)، «آیا کتاب می‌میرد؟» نوشته مهدی حجوانی، «لزوم خواندن برای کودکان با نیازهای ویژه» نوشته سوده کریمی، «تجربه‌ای جدید در خواندن اجتماعی» نوشته اسماعیل یزدان‌پور، «طرح دوشنبه‌های کتابخوانی در مهدکودک‌های سراسر ایران» از شکوه حاجی‌نصرالله، «ترویج خواندن: باشد یا نباشد؟ مسئله این است» نوشته سیدکاظم حافظیان رضوی، و «ترویج ادبیات کودکان در کتابخانه‌های دانشگاهی» نوشته الن‌گاس هیرش با ترجمه نگار لطیفیان.

فهرست تفصیلی لاک‌پشت پرنده؛ معرفی‌ها و یادداشت‌های بیش از صد کتاب که به فهرست بیست و یکم لاک‌پشت پرنده راه یافته‌اند و چکیده‌ انگلیسی از ثمین‌ نبی‌پور دیگر بخش‌های این فصلنامه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 9 =