کد خبر : 241119
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
-

اردوغان از اروپا خواست به وعده‌هایش در قبال ترکیه عمل کند

اردوغان از اروپا خواست به وعده‌هایش در قبال ترکیه عمل کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه اضافه کرد: ترکیه تنها کشور عضو ناتو است که در سوریه با داعش به شکل مستقیم مبارزه می‌کند. علی ‌رغم عدم همکاری دیگر کشورها، تاکنون نزدیک به ۹ هزار ستیزه جوی تروریست خارجی را دستگیر و به کشورهایشان مسترد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه اضافه کرد: ترکیه تنها کشور عضو ناتو است که در سوریه با داعش به شکل مستقیم مبارزه می‌کند. علی ‌رغم عدم همکاری دیگر کشورها، تاکنون نزدیک به ۹ هزار ستیزه جوی تروریست خارجی را دستگیر و به کشورهایشان مسترد کرده‌ایم.

رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین از اتحادیه اروپا خواست به وعده‌هایی که به ترکیه به منظور ایجاد “همکاری مستحکم‌تر و مثمرثمرتر” داده، عمل کند،

او در نشست مجازی حزب عدالت و توسعه خطاب به رهبران اروپا گفت: به وعده‌هایی که به کشور ما از عضویت کامل تا پرونده پناهجویان داد، عمل کنید و تا با هم یک همکاری محکم‌تر و مثمرثمرتر را ایجاد کنیم.

اردوغان ادامه داد: ترکیه میزبان بیشترین تعداد پناهجویان در شش سال اخیر بوده است و باید از کمک‌های انسانی که به مناطق متضرر از جنگ می‌شود، حمایت مالی شود.

رئیس‌جمهوری ترکیه اشاره کرد، ترکیه نهایت تلاش خود را برای نابودی تهدیدات تروریستی و منع نزاعات و تقویت ثبات به کار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + نوزده =