کد خبر : 240860
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

کارهای جهادی بسیجیان متناسب با نیازهای روز است

کارهای جهادی بسیجیان متناسب با نیازهای روز است

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد جنتی  با اشاره به هفته بسیج توضیح داد: بسیج مهمترین تشکل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که مردم بصورت داوطلبانه با عضویت در آن در مقاطع حساس از ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع کردند. مأموریت اصلی این تشکل انقلابی دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن به صورت همه جانبه

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد جنتی  با اشاره به هفته بسیج توضیح داد: بسیج مهمترین تشکل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که مردم بصورت داوطلبانه با عضویت در آن در مقاطع حساس از ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع کردند. مأموریت اصلی این تشکل انقلابی دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن به صورت همه جانبه و فراگیر است.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان در بیان ویژگی‌های فرد بسیجی یادآور شد: فرد بسیجی باید مؤمن، انقلابی، بصیر، همیشه در صحنه و گوش بفرمان ولی امر مسلمین باشد و در هر عرصه‌ای که نیاز شد نقش‌آفرینی کند. بسیج باید استقلال خود را حفظ و از ورود به کشمکش‌های سیاسی خودداری کند تا از رسالت و آرمان‌های مهم خود غفلت نکند.

جنتی گفت: رفع توطئه‌ها و فتنه‌ها و تهاجمات دشمن  در هشت سال دفاع مقدس به کشور در عرصه‌های مختلف از مهمترین دستاوردهای این شجره طیبه بوده است. همچنین امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حوادث مختلف در کشور، مشارکت در طرح‌های تحقیقاتی و علمی، توسعه امنیت در نقاط بحران‌خیز، راه‌اندازی رزمایش کمک مؤمنانه و حضور فعال در موضوع مقابله با شیوع کرونا از برنامه‌های اصلی بسیج در سال‌های اخیر بوده است.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اقدامات بسیج در جنگ اقتصادی سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: بسیج با تلاش در راستای رفع نیازمندی‌های عرصه کشاورزی، پزشکی و صنعت و نیز با پذیرش انجام پروژه‌هایی که وابستگی کشور را به خارج قطع می‌کند و با راه‌اندازی پویش کمک‌های مومنانه و اردوهای جهادی در جنگ اقتصادی نقش‌آفرین بوده است. کارهای جهادی بسیجیان متناسب با نیازهای روز است.

وی افزود: در سطح شهر و استان همدان نیز تعداد بالایی از نیروهای بسیجی ضمن حضور فعال در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه و اقلام بهداشتی در محلات مختلف برای پرستاری از بیماران کرونایی و انجام امورات درگذشتگان کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند. شرایط کرونایی کشور تنها حوزه‌های عملیاتی بسیج را گسترده‌تر کرده است و عموم بسیجیان در سراسر کشور به تداوم آموزش‌ها و آمادگی‌های همه جانبه با رعایت دستورالعمل‌های لازم ادامه می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 9 =