کد خبر : 240748
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
-

رضایی: ۴ امتیاز ما را در دو هفته دزدیدند

رضایی: ۴ امتیاز ما را در دو هفته دزدیدند

به گزارش قائم آنلاین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از تساوی برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: هفته پیش ۳ امتیاز از ما دزدیده شد و امروز هم که برای برد آمده بودیم، بازیکن ما به راحتی اخراج شد تا ۴ امتیاز از دست ما خارج شود. این فوتبال است و تنیس

به گزارش قائم آنلاین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از تساوی برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: هفته پیش ۳ امتیاز از ما دزدیده شد و امروز هم که برای برد آمده بودیم، بازیکن ما به راحتی اخراج شد تا ۴ امتیاز از دست ما خارج شود. این فوتبال است و تنیس نیست و برخورد توپ با دست تعریف شده است. متاسفانه نمی‌دانم چه مرجعی باید به آن رسیدگی کند.

وی ادامه داد:اگر تند صحبت کنیم، محروم می‌کنند. این اعتراض‌ها را باید به چه کسی گفت؟ سازمان لیگ یا کمیته داوران؟ داور کنار که نزدیک‌تر بود نظر قطعی نداشت اما داور وسط به قطعیت بازیکن ما را اخراج کرد. مگر می‌شود بدون مشورت تصمیم گرفت؟ چرا با تیم ذوب‌آهن این کارها را می‌کنند. ۲ امتیاز ما از دست رفت اما حق به حقدار رسید و جنگیدیم تا لااقل یک امتیاز به دست بیاوریم. البته به آن راضی نیستم اما باید بهتر کار کنیم.

رضایی درباره مشکل گلزنی این تیم گفت: خبرنگاری که این سوال را پرسیده، فکر کنم بازی‌ها را ندیده است زیرا ما در هر ۲ بازی گل زدیم و امروز هم با وجود ۱۰ نفره بودن، به گل رسیدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =