کد خبر : 240306
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۰۵
-

مثبت شدن آزمایش کرونا یک اسنوکرباز در مسابقات آزاد ایرلند شمالی

مثبت شدن آزمایش کرونا یک اسنوکرباز در مسابقات آزاد ایرلند شمالی

به گزارش قائم آنلاین، شیوع مجدد کرونا نتوانست جلوی رقابت‌های اسنوکر را بگیرید. در جدیدترین رقابت‌ها بازهم غول‌های اسنوکر جهان در مسابقات آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ کنار هم آمده و به رقابت می‌پردازند. این رقابت‌ها از ۲۶ آبان کار خود را آغاز کرده و تا ۲ آذر ادامه خواهد داشت. این مسابقه ها تحت تدابیر

به گزارش قائم آنلاین، شیوع مجدد کرونا نتوانست جلوی رقابت‌های اسنوکر را بگیرید. در جدیدترین رقابت‌ها بازهم غول‌های اسنوکر جهان در مسابقات آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ کنار هم آمده و به رقابت می‌پردازند. این رقابت‌ها از ۲۶ آبان کار خود را آغاز کرده و تا ۲ آذر ادامه خواهد داشت.

این مسابقه ها تحت تدابیر شدید بهداشتی پیگیری شده است. هر بازیکنان قبل از ورود به این مسابقات آزمایش کویید-۱۹ داده و پس از منفی شدن آزمایش می‌تواند به رقابت با حریفان بپردازد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده مشخص شد که آزمایش کرونا یک بازیکن در این رقابت‌ها مثبت شده است. دکلان لاوری، اسنوکربازی است که قرار بود با نیل رابرتسون نفر سوم جهان بازی کند اما به دلیل مثبت شدن تست کرونایش از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد. بنابراین نفر سوم اسنوکر جهان موفق شد به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کند.

سایر بازیکنان و مسوولان این رقابت‌ها آزمایش‌های مربوط به کویید-۱۹ را انجام داده که تاکنون تمامی نتایج منفی بوده است.

هم‌چنین رایلی پارسونز دیگر اسنوکربازی که برای این رقابت‌ها دعوت شده بود، قبل از سفر به انگلستان آزمایش کرونایش مثبت شده بود و از این مسابقات کنار رفت.

لازم به ذکر است که دو ایرانی در این رقابت‌ها حضور دارند. حسین وفایی امشب به مصاف حریفان خود خواهد رفت. سهیل واحدی دیگر اسنوکرباز ایرانی روز گذشته در اولین دور شکست خورد و از ادامه این رقابت‌ها بازماند.

انگلستان تاکنون میزبان رویدادهای مهم اسنوکر بوده و به نظر می‌رسد با کنترل‌های انجام شده هم‌چنان مسابقات حرفه‌ای اسنوکر ادامه خواهد داشت.

این رقابت‌ها در مارشال آرنا در میلتون کینز با رعایت سرسخت قوانین بهداشتی برگزار خواهد شد. نفر اول این دیدار می‌تواند ۷۰ هزار پوند را کسب کند. هم‌چنین نفرات دوم و سوم این مسابقات به ترتیب ۳۰ و ۲۰ هزار پوند را کسب می‌کنند. لازم به ذکر است که این رقابت‌ها از تلویزیون انگلستان و شبکه‌های معتبر ورزشی پخش زنده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − یک =