کد خبر : 240298
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
-

طرح سئوالات نمایندگان از وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی

طرح سئوالات نمایندگان از وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو ، با اشاره به جلسه عصر امروز(سه‌شنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی برای بررسی سئوال نمایندگان خبر داد و گفت: محور سئوالات مطرح شده از آقای دژپسند در خصوص وضعیت بازار سرمایه، خصوصی‌سازی‌ها، اخذ مالیات و گمرک بود. وی افزود:

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو ، با اشاره به جلسه عصر امروز(سه‌شنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی برای بررسی سئوال نمایندگان خبر داد و گفت: محور سئوالات مطرح شده از آقای دژپسند در خصوص وضعیت بازار سرمایه، خصوصی‌سازی‌ها، اخذ مالیات و گمرک بود.

وی افزود: آقای احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس سئوالی را در خصوص بازگشت منابع حاصل از اخذ مالیات به استان‌ها مطرح کرد که مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و نتیجه را به کمیسیون ارائه کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مصری نماینده مردم کرمانشاه نیز در این جلسه سئوالی را در خصوص واگذاری پالایشگاه‌ها مطرح کرد. آقای حاجی دلیگانی نیز سئوالی را در زمینه وضعیت بازار سرمایه مطرح کرد، در حال حاضر بسیاری از مردم سرمایه خود را وارد بازار سرمایه کرده‌اند اما با وضعیت فعلی بورس، اصل این سرمایه‌های خرد ۵۰ درصد کاهش داشته است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به طرح سئوال نجابت در خصوص مقررات زدایی نیز گفت: تمامی سئوال کنندگان در نشست امروز، به وزیر اقتصاد و دارایی فرصت دو هفته‌ای دادند تا با تشکیل کارگروهی خاص موضوعات مطرح شده مورد بررسی قرار بگیرد تا در صورت عدم اقناع نمایندگان سئوالات در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار ‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 19 =