کد خبر : 240064
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
-

شناسایی ۸۴ صفحه از ترویج دهندگان خشونت در مازندران

شناسایی ۸۴ صفحه از ترویج دهندگان خشونت در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سامع خورشاد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: طی رصدهای انجام شده ۸۴ صفحه و نشانگاه متعلق به اراذل و اوباش و حامیان آنها توسط پلیس فتا شناسایی شدند و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران معرفی شدند. وی افزود: کارشناسان بصورت جدی رصد صفحات

به گزارش قائم آنلاین، سامع خورشاد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: طی رصدهای انجام شده ۸۴ صفحه و نشانگاه متعلق به اراذل و اوباش و حامیان آنها توسط پلیس فتا شناسایی شدند و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران معرفی شدند.

وی افزود: کارشناسان بصورت جدی رصد صفحات مربوط به مروجان خشونت و اراذل و اوباش را در فضای مجازی دستور کارخود قرار دادند، یافته‌های پلیس نشان دهنده این بود که شماری از هواداران اراذل و اوباش که بیشتر افراد کم سن و سال، بیسواد و کم سواد هستند اقدام به بازنشر اطلاعات و تصاویر قدیمی مربوط به اراذل و اوباش می‌کنند.

خورشاد به مروجان خشونت در فضای مجازی هشدار داد: تمامی اراذل و اوباش در فضای تحت کنترل پلیس هستند و کسانی که اقدام به بازنشر تصاویر خشن و مجرمانه در فضای مجازی می کنند، پس از شناسایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: از کاربران محترم درخواست داریم تا در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir  در قسمت مرکز فوریتهای سایبری با ما در ارتباط باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 9 =