کد خبر : 240028
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
-

سربندی که سلامت بدن انسان را کنترل می‌کند

سربندی که سلامت بدن انسان را کنترل می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تک تایمز، سربند تولیدی شرکت اکسی استراپ دقت بالایی برای کنترل علائم حیاتی مرتبط با سلامت دارد و در هر شرایط آب و هوایی و نیز در حین حرکت، در منزل یا خارج از آن وضعیت اشخاص را بررسی می‌کند. اکسی استراپ مدعی است که تولید این سربند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تک تایمز، سربند تولیدی شرکت اکسی استراپ دقت بالایی برای کنترل علائم حیاتی مرتبط با سلامت دارد و در هر شرایط آب و هوایی و نیز در حین حرکت، در منزل یا خارج از آن وضعیت اشخاص را بررسی می‌کند.

اکسی استراپ مدعی است که تولید این سربند حاصل ده سال همکاری تعداد قابل توجهی مهندس، پزشک و قهرمانان ورزشی است. این سربند قادر به اطلاع رسانی صوتی به کاربران نیز هست و به طور آنی ضربان قلب، دمای بدن و سطح اکسیژن بدن را کنترل می‌کند.

گروه سازنده می‌گوید این سربند را حتی در مسیر قله اورست نیز کنترل کرده و از کارایی آن مطمئن است. با استفاده از این سربند می‌توان بیماری‌های افراد را شناسایی کرد یا وقوع مشکلات ناگهانی بدنی را در آنها تشخیص داد. این محصول فعلاً مراحل آزمایشی را پشت سرمی گذارد و قیمت و زمان عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − شش =