کد خبر : 239884
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
-

زیباترین جاذبه های ترکیه که در نوروز ارزش دیدن دارند

زیباترین جاذبه های ترکیه که در نوروز ارزش دیدن دارند

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام الفبای سفر، در کنار آثار باستانی فراوان موجود در سرتاسر این سرزمین اماکن خیره کننده دیگری نیز وجود دارد که شاید بارزترین آن ها تنگه بسفر استانبول باشد که به تنهایی دو قاره آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل کرده است. با وجود اینکه در ایام نوروز کمی از

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام الفبای سفر، در کنار آثار باستانی فراوان موجود در سرتاسر این سرزمین اماکن خیره کننده دیگری نیز وجود دارد که شاید بارزترین آن ها تنگه بسفر استانبول باشد که به تنهایی دو قاره آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل کرده است.

با وجود اینکه در ایام نوروز کمی از سرمای زمستانی در مناطق مختلف ترکیه احساس می شود اما بعد از بازدید از بناهای تاریخی در سفر نوروزی  حضور در طبیعت بی نظیر این کشور لذت خاصی دارد که ما در این بخش به دیدنی های ترکیه که در نوروز ارزش دیدن را دارند، اشاره می کنیم.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

تماشای دریای زیبای مدیترانه از مناطق مختلف، بازدید از بناهای رومی، لذت تفریحات هیجان انگیز همه و همه در یک هوای بی نظیر بهاری در ایام نوروز نوید بخش سفری بی نظیر و خاطره انگیز هستند. همچنین در این ایام علاوه بر فراهم بودن تفریحات هتل ها هم تمامی امکانات لازم را در اختیار مسافران گذاشته و آماده پذیرش و خدمت رسانی به گردشگران می باشند.

توجه داشته باشید بعد از اتمام پاندمی کرونا ویروس، تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۰ الفبای سفر پیشنهادی عالی برای گذراندن اوقات بی نظیر در میان اماکن توریستی  این شهر می باشد. از دیدنی های آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد: آبشار دودن آنتالیا، شهر قدیمی ترمسوس، شهر قدیمی کلاچی، آمفی تئاتر آسپندوس و بلک آنتالیا اشاره کرد.

همچنین اگر به فرهنگ های روم باستان و یونان نیز علاقه مند هستید، می بایست از موزه باستان شناسی آنتالیا دیدن کنید، مکانی که تمامی آثار باستانی از شهرهای باستانی منطقه به نمایش گذاشته شده است.

اگر به دنبال آن هستید تا بدانی آب و هوای آنتالیا چگونه است می توان گفت در فروردین ماه که مصادف با عید نوروز ما ایرانیان است بارندگی کمتری رخ می دهد و روزهای آفتابی پیش رو خواهند بود. از نظر آب و هوایی آب و هوای آنتالیا در معتدل ترین حالت ممکن به سر می برد.

دیدنی های استانبول

تماشای مساجد، مناره ها و دیگر بناهای تاریخی هنگامی که شکوفه های درختان در اطراف آنها دلربایی می کنند یکی از ویژگی های شگفت انگیز استانبول در روزهای نخست فصل بهار است.

مطمئنا اگر جاذبه های استانبول را در هوای عالی بهاری این شهر تماشا کنید، آنقدر خاطرات خوب در ذهنتان باقی می ماند که دوست خواهید داشت بار دیگر به آن جا سفر کنید.

کروز سواری در دریای سیاه، تماشای شهر استانبول از برج گالاتا که زمانی بلندترین برج کشور بود، چشیدن طعم بی نظیر قهوه ترک هنگامی که نظاره گر تنگه بسفر و خلیج شاخ طلایی هستید، بازدید از با شکوه ترین مساجد و تفریح در بهترین اماکن تفریحی استانبول چون آکواریوم تورکوازو و دلفیناریوم همه و همه تنها مواردی از جاذبه های دیدنی استانبول هستند که این شهر را در ایام نوروز به مقصدی ایده آل تبدیل کرده اند.

توجه داشته باشید که در صورت اتمام پاندمی کرونا ویروس، الفبای سفر ارائه دهنده بهترین تور استانبول نوروز ۱۴۰۰ است که برای برخورداری از یک سفر عالی خدماتی همچون بیمه مسافرتی، راهنمای تور آشنا به زبان ترکی و فارسی، گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می دهد.

برج دختر، نماد شهر استانبول

توجه : با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی برای سفرها وجود دارد که می بایست آن ها را در نظر داشته باشید. این محدودیت ها شامل رعایت پروتکل های بهداشتی، دریافت گواهی سلامت و همچنین انجام تست PCR در آزمایشگاه های مورد تایید هر ایرلاین و ارائه جواب منفی آن به فرودگاه می باشد. در نظر داشته باشید که مرزهای خارجی بسیاری از کشورها بسته می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =