کد خبر : 239886
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۲۵
-

رایزنی لاوروف با همتایان ارمنی و جمهوری آذربایجان درباره استقرار صلح‌بانان روس در قره‌باغ

رایزنی لاوروف با همتایان ارمنی و جمهوری آذربایجان درباره استقرار صلح‌بانان روس در قره‌باغ

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و زهراب مناتساکانیان، وزیر خارجه ارمنستان در تماس تلفنی به بررسی بیانیه مشترک روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و ارمنستان در نهم نوامبر جاری پرداختند. دو طرف همچنین ماموریت استقرار نیروهای صلح‌بان روسیه در منطقه قره‌باغ و تضمین اجرای توافقنامه سازش را

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و زهراب مناتساکانیان، وزیر خارجه ارمنستان در تماس تلفنی به بررسی بیانیه مشترک روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و ارمنستان در نهم نوامبر جاری پرداختند. دو طرف همچنین ماموریت استقرار نیروهای صلح‌بان روسیه در منطقه قره‌باغ و تضمین اجرای توافقنامه سازش را بررسی کردند.

وزارت خارجه روسیه اظهار کرد، لاوروف به همتای ارمنی خود طرح‌های فعالیت مرکز مشترک اقدامات انسانی را که براساس دستور رئیس‌جمهوری روسیه در ۱۳ نوامبر تاسیس شده، اطلاع داد.

لاوروف همچنین تماس تلفنی با جیحون بیرام‌اف، وزیر خارجه آذربایجان برقرار کرد و به بررسی اجرای آتش‌بس در قره باغ و نیز هماهنگی در استقرار نیروهای حافظ صلح روسیه در منطقه و برنامه‌ریزی فعالیت‌ آنها در میدان پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =