کد خبر : 240030
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
-

جزئیات فصل جدید «فرمول یک»

جزئیات فصل جدید «فرمول یک»

به گزارش قائم آنلاین، «محمد آقایی فرد» دستیار تهیه کننده و مجری برنامه «فرمول یک» در گفت و گو ، گفت: فصل جدید فرمول یک از دوشنبه هفته آینده پخش می شود. این برنامه ۳ روز در هفته روزهای دوشنبه سه‌شنبه و چهارشنبه از شبکه اول حوالی ساعت ۱۱ پخش خواهد شد و کل برنامه

به گزارش قائم آنلاین، «محمد آقایی فرد» دستیار تهیه کننده و مجری برنامه «فرمول یک» در گفت و گو ، گفت: فصل جدید فرمول یک از دوشنبه هفته آینده پخش می شود. این برنامه ۳ روز در هفته روزهای دوشنبه سه‌شنبه و چهارشنبه از شبکه اول حوالی ساعت ۱۱ پخش خواهد شد و کل برنامه ۷۲ قسمت خواهد بود.

وی ادامه داد:کار پیش‌تولید این برنامه حدود ۳ماه تمام طول کشید چون می‌خواستیم به فرم جدیدی از برنامه‌های گفت و گوهای شبانه برسیم. همه اعضای گروه حدود سه ماه تحقیق کردند و برنامه های شبانه مهم دنیا را تماشا کردند تا بتوانند به فرم جدیدی از برنامه سازی برسند و تجربیات دیگر کشورها را همراه خود داشته باشند.

آقایی فرد اظهارداشت: هر برنامه فرمول یک حدود ۷۰ دقیقه خواهد بود این برنامه آیتم های متعددی دارد و هر برنامه۱۲ آیتم خواهد داشت. مهمان های برنامه همانند سری های قبلی فرمول یک مردم عادی هستند که برای رفع آسیب در جامعه قدم برداشتند.

وی افزود: در هر برنامه بخش موسیقی داریم و سعی می‌کنیم که با موسیقی و ترانه های اصیل کشورمان خاطره بازی کنیم و خواننده ای داریم که برای ما این آهنگ ها را می خواند. آیتم‌های های ویژه دهه هشتادی ها، ویژه زنان، ویژه ورزشی ها، آتیم های طنز، استند آپ و شوخی با اتفاقات مختلف جامعه، آیتم هایی که با حضور خبرنگاران مختلف ضبط شده و بخشی اش در حال ضبط است‌. همینطور یک سورپرایز خیلی جالب هم در اولین قسمت این فصل در ساعت ۱۲ شب ( ساعت صفر) داریم.

وی در پایان گفت: در بخش استندآپ، امیر کربلایی زاده به ما کمک میکند و در بخش طنز سپند امیر سلیمانی از چهره های تلویزیون حضور خواهد داشت که در برنامه یک بخش را اجرا می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 4 =