کد خبر : 239962
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۱۵
-

المپین بوکس: اردوی کیش مثل اردوی خارجی بود

المپین بوکس: اردوی کیش مثل اردوی خارجی بود

به گزارش قائم آنلاین، شاهین موسوی در گفت و گو ، درباره مرحله سوم اردوهای تیم‌ ملی بوکس که به میزبانی کیش برگزار شد، توضیح داد: واقعا اردوی خوبی داشتیم و از همه نظر راضی کننده بود. اسپانسری که استاد استکی برای تیم گرفته بودند فوق‌العاده‌ کار انجام داد و این اردو همانند یک اردوی

به گزارش قائم آنلاین، شاهین موسوی در گفت و گو ، درباره مرحله سوم اردوهای تیم‌ ملی بوکس که به میزبانی کیش برگزار شد، توضیح داد: واقعا اردوی خوبی داشتیم و از همه نظر راضی کننده بود. اسپانسری که استاد استکی برای تیم گرفته بودند فوق‌العاده‌ کار انجام داد و این اردو همانند یک اردوی خارجی بود، تنها حریف خارجی نداشتیم.

او در مورد وضعیت تیم ملی بوکس ایران با توجه به پیگیری تمرینات پس از چندین ماه تعطیلی بخاطر کرونا، اظهار کرد: شرایط بد نیست و الان چهارمین دوره اردوها است که زیر نظر کادرفنی تمرین ‌می کنیم، اما واقعا هرچقدر هم باشد تاثیر گذاری تمرینات مثل اردوهای مشترک نیست و سطح آمادگی بوکسورها را بالا نمی‌برد. امیدوارم این بیماری کم شود تا حداقل یک تا دو اردوی مشترک یا مسابقات تدارکاتی را داشته باشیم.

المپین تیم‌ ملی بوکس ایران در وزن ۷۵ کیلوگرم، درباره شرایط جسمانی و آمادگی فنی خود نیز تصریح کرد: ما هم باید تمرین کنیم تا دچار افت بدنی و تکنیکی نشویم. نسبت به تایمی که تمرینات تعطیل بود یهتر هستم و این موضوع را با برگزاری هر مرحله اردوها متوجه می‌شوم. ما با درس‌هایی که کادرفنی می‌دهند کار می کنیم، اما در کنار این درس‌ها، به حریفان تدارکاتی نیز نیاز داریم که تنمان به تن رقبا بخورد تا آماده‌تر شویم و نقاط ضعف‌ها را پوشش دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این شرایط تیم‌های خارجی آمادگی برگزاری اردوی مشترک را دارند؟ اظهار کرد: فکر می کنم تیم‌هایی باشند ‌و کار نشد ندارد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدنی است.

بوکسور تیم‌ ملی ایران درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردوها نیز گفت: در اردوی کیش هم هنگام شروع اردو و هم در پایان تست دادیم که خدا را شکر مشکلی نبود. دیروز هم مرحله چهارم تمرینات را استارت زدیم که مشکلی وجود نداشت. جا دارد از آقایان استکی و جلالی تشکر کنم که زحمت کشیدند تا یک اردوی خوب را در کیش پشت سر بگذاریم. امیدوارم بقیه افراد هم بتوانند اینچنین به وظایف خود عمل کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حقوق بوکسورها پرداخت می‌شود؟ اظهار کرد: از شهریور حقوق گرفته‌ایم اما هفت ماه قبل یعنی بهمن تا مرداد را نداده‌اند. بوکس دو سهمیه المپیک دارد و تنها به همین دو بوکسور حقوق داد می‌شود که آن را هم سر موقع پرداخت نمی‌کنند، نصف و نیمه دریافت می‌کنیم. البته تحت هر شرایط تلاش خود را ادامه می‌دهم تا به موفقیت برسم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهار =