کد خبر : 239719
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۴۰
-

واعظی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای را تسلیت گفت

واعظی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای را تسلیت گفت

به گزارش قائم آنلاین، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «باخبر شدم که متاسفانه بیماری منحوس کرونا، جناب آقای حجت‌الاسلام دکتر جواد اژه‌ای را نیز از ما گرفت. درگذشت ایشان برای اینجانب بسیار غم‌بار و برای نظام تعلیم و تربیت کشور، ثلمه جبران‌ناپذیری است. آقای دکتر اژه‌ای همه

به گزارش قائم آنلاین، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«باخبر شدم که متاسفانه بیماری منحوس کرونا، جناب آقای حجت‌الاسلام دکتر جواد اژه‌ای را نیز از ما گرفت. درگذشت ایشان برای اینجانب بسیار غم‌بار و برای نظام تعلیم و تربیت کشور، ثلمه جبران‌ناپذیری است. آقای دکتر اژه‌ای همه ویژگی‌های مدیر تراز انقلاب اسلامی – از قبیل دانش، تخصص، تقوا، ممارست و … را در خود داشت و از نمادهای تجمیع تخصص و تعهد در مدیریت به شمار می‌رفت.

به عنوان داماد شهید بزرگوار آیت‌الله دکتر بهشتی، ادامه‌دهنده راه او در عرصه تعلیم و تربیت بود و خود را وقفِ آموزش و پرورش چندین نسل از جوانان مستعد این دیار کرد. آن مرحوم بیش از دو دهه از عمر پربارش را صرف تاسیس و بالندگی سازمان پرورش استعدادهای درخشان کرد و بدون تردید در همه موفقیت‌هایی که به برکت پرورش‌یافتگان مدارس سمپاد نصیب کشور شده سهیم است.

اینجانب درگذشت این شخصیت فرهیخته، دانشمند و خدوم را به بازماندگان گرامی‌شان، خانواده بزرگ سمپاد و عموم ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه حضرت باری‌تعالی برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای خانواده و دوستداران‌شان، تسلی و صبر مسئلت می‌کنم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − چهارده =