کد خبر : 239831
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
-

ناعدالتی در تخصیص اعتبار تعدیل صیادی به مازندران

ناعدالتی در تخصیص اعتبار تعدیل صیادی به مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو ، در خصوص گلایه شرکت‌های تعاونی ماهیگیری مازندران از عدم تخصیص اعتبار بابت تعدیل صیادی به مازندران، اظهار کرد: طرح تعدیل صیادی هم به گیلان و هم به گلستان داده شده است، اما به مازندران پرداخت نشده است. وی با بیان اینکه ما پیگیری این موضوع را

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو ، در خصوص گلایه شرکت‌های تعاونی ماهیگیری مازندران از عدم تخصیص اعتبار بابت تعدیل صیادی به مازندران، اظهار کرد: طرح تعدیل صیادی هم به گیلان و هم به گلستان داده شده است، اما به مازندران پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه ما پیگیری این موضوع را در برنامه مجمع نمایندگان استان داریم، افزود: متاسفانه این اشتباه بزرگ بنا به دلایلی در دوره قبل صورت گرفت و به رغم تصویب پرداخت این اعتبار به سه استان شمالی، به استان مازندران تخصیص نیافت.

عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: در سفر اخیر قالیباف رئیس مجلس یازدهم به مازندران نیز این موضوع را با ایشان مطرح کردیم و به صورت سرزده از چند تعاونی ماهیگیران بازدید به عمل آوردیم و ایشان از نزدیک با مشکلات صیادان مطلع شدند.

باقرزاده ادامه داد: استاندار مازندران نیز روی این موضوع حساس هستند و با نمایندگان در حل این موضوع، همراهی و همکاری دارند و نامه‌ای هم در این رابطه نامه ای تنظیم و به رئیس سازمان بودجه کشور ارسال شد.

وی تصریح کرد: ما به جد دنبال این موضوع هستیم که این مشکلی که ایجاد شده است را برطرف کنیم و امیدواریم در بودجه سال آینده، دولت بپذیرد و این موضوع را در بودجه بگنجاند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم تا سازمان برنامه و بودجه را مجاب کنیم تا بر اساس اشتباهی که صورت گرفته و متاسفانه این اعتبار به سمت گیلان و گلستان رفته و به مازندران نرسیده است؛ این اعتبار را به سمت مازندران نیز بیاوریم تا عدالت برقرار شود.

باقرزاده با بیان اینکه توصیه من به همه مسئولان این است که عدالت را در نظر بگیرند و بر اساس روابط، کاری را پیش نبرند، گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و جبران مافات شود.

استان مازندران نزدیک به ۴ هزار صیاد با بیش از ۵۰ شرکت تعاونی پره ماهیگیری دارد که حال‌شان این روزها، تعریفی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + سه =