کد خبر : 239800
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
-

تیمهای جدید لیگ بی رمق وزنه‌برداری را تکان می‌دهند؟

تیمهای جدید لیگ بی رمق وزنه‌برداری را تکان می‌دهند؟

به گزارش قائم آنلاین، لیگ برتر وزنه برداری سالها با تعداد اندکی تیم بدون هیچ جذابیت خاصی برگزار می شد. نه باشگاه های شاخص رغبتی برای تیمداری در آن داشتند و نه حتی تماشاگران از لیگ استقبال می کردند. حتی در این میان برخی تیم ها که وارد می شدند با وجود کسب عنوان قهرمانی

به گزارش قائم آنلاین، لیگ برتر وزنه برداری سالها با تعداد اندکی تیم بدون هیچ جذابیت خاصی برگزار می شد. نه باشگاه های شاخص رغبتی برای تیمداری در آن داشتند و نه حتی تماشاگران از لیگ استقبال می کردند.
حتی در این میان برخی تیم ها که وارد می شدند با وجود کسب عنوان قهرمانی تنها یکی، دوسال در لیگ می ماندند و پس از آن انصراف خود را اعلام می کردند.
برای لیگ سال ۹۹ تیم هایی قدم به مسابقات گذاشته اند و به نظر می رسد کمی جذابیت به لیگ بی رمق وزنه برداری ببخشند. تیم فولاد خوزستان و یک تیم هم که قرار است با بهداد سلیمی در لیگ شرکت کند به همراه دانشگاه آزاد ممکن است بتوانند کمی هیجان به لیگ وزنه برداری تزریق کنند. البته لیگ امسال هم بر خلاف سال های گذشته در دو هفته برگزار می شود که دلیل آن وجود ویروس کرونا عنوان شده است. هفته اول آن  اواخر آذر به میزبانی اهواز و هفته دوم آن در بهمن ماه برگزار می شود.

نکته مهم در این میان ماندگار شدن تیم ها در لیگ وزنه برداری است که در سال های گذشته کمتر شاهد چنین اتفاق بودیم. این اتفاق  در حالی رخ داده که لیگ تنها منبع درآمد وزنه‌برداران بوده است و بارها گفته شده باید فکری برای آن شود اما هر ساله حتی خبری از پخش زنده به شکل مناسب آن نبوده است و در نتیجه  اسپانسرها هم قدم جلو نمی‌گذارند چون این لیگ با وجود تمام ستاره هایی که دارد هیچ عایدی برای اسپانسرها ندارد.

شاید اگر فدراسیون برای همین دو هفته هم بتواند پخش زنده را بگیرد بتواند تیم هایی که امسال  وارد لیگ شده اند را مجاب کند که حضورشان در وزنه برداری تنها برای یک سال نباشد و همچنان به تیمداری خود برای سال آینده هم ادامه دهند.

تیم هایی که در چند سال اخیر از لیگ وزنه برداری انصراف دادند:
*تیم ایران مال در سال ۹۸ قهرمان شد اما از حضور در لیگ سال ۹۹ انصراف داد.
*تیم بیمه رازی در سال های ۹۶ و ۹۷ قهرمان شد اما سپس به تیم ایران مال تغییر نام داد که آن تیم هم فقط یک سال تیمداری کرد.
*ذوب آهن اصفهان در سال های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ در لیگ برتر وزنه برداری حضور داشت و قهرمان شد اما پس از آن انصراف خود را از تیم داری در لیگ برتر وزنه برداری اعلام کرد.
*پیکان در سال ۹۲ در لیگ حضور داشت که نایب قهرمان شد و دیگر در وزنه برداری تیم داری نکرد.
در این میان تیم هایی هم بوده اند مثل نور همدان که بدون حتی تسویه حساب کامل با وزنه برداران خود بی سر  و صدا از لیگ رفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 11 =