کد خبر : 239792
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
-

تلاش دانشجویان آمریکایی برای فرهنگ‌سازی در حوزه کرونا

تلاش دانشجویان آمریکایی برای فرهنگ‌سازی در حوزه کرونا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کلیولند، این دانشجویان در تلاش برای توقف شیوع بیماری “کووید-۱۹” گرد هم آمدند تا به مردم آموزش‌هایی را در راستای اهمیت ماسک زدن و دیگر اقاماتی که ما را در برابر کووید-۱۹ و آنفلوآنزا محافظت می‌کند، ارائه دهند. “تاد اسپانسلر”( Tadd Sponseller) یکی از افراد حاضر در این

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کلیولند، این دانشجویان در تلاش برای توقف شیوع بیماری “کووید-۱۹” گرد هم آمدند تا به مردم آموزش‌هایی را در راستای اهمیت ماسک زدن و دیگر اقاماتی که ما را در برابر کووید-۱۹ و آنفلوآنزا محافظت می‌کند، ارائه دهند.

“تاد اسپانسلر”( Tadd Sponseller) یکی از افراد حاضر در این جلسه آموزشی پرسش و پاسخ گفت: این جلسه فرصت خوبی بود تا اطلاعات بیشتری را در مورد کووید-۱۹ و حتی آنفلوآنزا کسب کنیم.

یکی از دانشجویانی که به تدریس مطالب پرداخت گفت: هنوز هم هستند کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و اطلاعات زیادی در مورد “کووید-۱۹” ندارند.

وی گفت: من امیدوارم که مردم بتوانند درک بیشتری از این بیماری پیدا کنند.

“ترسی دادسون” از دانشگاه ایالتی کنت اظهار کرد: این آموزش‌ها در کمک به توقف گسترش کرونا ویروس مهم است. به ویژه اکنون که آنفلوآنزا نیز در حال آمدن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + دو =