کد خبر : 239861
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
-

برگزاری جشنواره ملی آب در دانشگاه فردوسی

برگزاری جشنواره ملی آب در دانشگاه فردوسی

به گزارش قائم آنلاین، نخستین جشنواره ملی اختراعات آب و هیدرولیک ایران با حمایت کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف شناسایی نوآوران این حوزه و ورود آنها به صنعت برگزار می‌شود. این جشنواره در دل نوزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک و با هدف فراهم کردن زمینه تجاری‌سازی

به گزارش قائم آنلاین، نخستین جشنواره ملی اختراعات آب و هیدرولیک ایران با حمایت کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف شناسایی نوآوران این حوزه و ورود آنها به صنعت برگزار می‌شود.

این جشنواره در دل نوزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک و با هدف فراهم کردن زمینه تجاری‌سازی اختراعات برتر در صنعت آب و اعطای سطح‌ ۱،۲ و ۳ به این طرح‌ها، ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود. این رویداد حمایت بنیاد ملی نخبگان و کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را دارد و توسط انجمن هیدرولیک ایران برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، همه مخترعان واجد شرایط می‌توانند در این رویداد مشارکت کنند و برای ثبت‌نام و ارسال آثار خود تا ۲۶ دی‌ماه ۹۹ فرصت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =