کد خبر : 239600
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
-

واحدهای عرضه روغن حق فروش کالای اضافی به مردم را ندارند

واحدهای عرضه روغن حق فروش کالای اضافی به مردم را ندارند

به گزارش قائم آنلاین، قربانعلی ولیزاده بورا در گفت‌وگو ، در خصوص کمبود روغن در شهرستان بابل و متعاقبا تشکیل صف‌های طولانی در مقابل فروشگاه‌ها و همچنین اجبار خرید برخی کالاها به همراه دریافت روغن، اظهار کرد: این شنیده‌ها صحت ندارد و اگر مصداقی وجود دارد به ما اعلام کنید، شدیداً برخورد می‌کنیم. وی با

به گزارش قائم آنلاین، قربانعلی ولیزاده بورا در گفت‌وگو ، در خصوص کمبود روغن در شهرستان بابل و متعاقبا تشکیل صف‌های طولانی در مقابل فروشگاه‌ها و همچنین اجبار خرید برخی کالاها به همراه دریافت روغن، اظهار کرد: این شنیده‌ها صحت ندارد و اگر مصداقی وجود دارد به ما اعلام کنید، شدیداً برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه واحدهای عرضه کننده روغن حق فروش اجباری کالا را به مردم ندارند؛ افزود: بازرسان ما در حال رصد بازار هستند و سهمیه روغن شهرستان میان فروشگاه‌ها و مکان‌های عرضه توزیع شده است و در حال عرضه به مردم هستند.

فرماندار بابل خاطرنشان کرد: ۷۰ تن سهمیه روغن بابل تماما میان واحدهای عرضه در سطح شهر توزیع شده است تا مشکل کمبود روغن که یک مشکل سراسری در کل کشور است، به حداقل خود برسد.

ولیزاده بورا میزان همراهی اصناف را در اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی و فعالیت کسبی تا ساعت ۱۸ را حدود ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: طی روز گذشته نزدیک به ۱۰ واحد صنفی متخلف، پلمب شدند.

وی گفت: دغدغه اقتصادی کسبه و صنوف را به درستی درک می‌کنیم، اما در شرایط فعلی، حفظ جان مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هر چیز دیگری ارجع‌تر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =