کد خبر : 239641
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
-

مدیریت پروازی فرماندار میاندورود بعد از ۱۵ ماه!

مدیریت پروازی فرماندار میاندورود بعد از ۱۵ ماه!

به گزارش قائم آنلاین، قاعده خوب و منطقی بر این مبنا استوار بود و هست که فرماندار هر شهرستان اگر بومی نیست، حداقل در مدت فرمانداری خود باید ساکن محل ماموریت خود باشد تا بتواند در تمام ساعات روز به رفع رجوع امور و رتق و فتق کارها بپردازد. قصد بر توصیف محاسن این قاعده

به گزارش قائم آنلاین، قاعده خوب و منطقی بر این مبنا استوار بود و هست که فرماندار هر شهرستان اگر بومی نیست، حداقل در مدت فرمانداری خود باید ساکن محل ماموریت خود باشد تا بتواند در تمام ساعات روز به رفع رجوع امور و رتق و فتق کارها بپردازد.

قصد بر توصیف محاسن این قاعده و مضار عدم سکونت فرماندار در محل ماموریت خود نیست؛ چرا که از وضوح کامل و انکارناپذیر برخوردار است.

۱۰ سال از شهرستان شدن میاندورود می‌گذرد و فرماندارانی که در شهرستان حضور پیدا کردند اقدامی در جهت تهیه و یا ساخت منزل مسکونی دائم برای فرماندار میاندورود نکردند تا همچنان به‌دنبال خانه اجاره‌ای باشند و یا اینکه اگر پول برای اجاره و یا تمایل به اجاره منزل مسکونی نداشته باشند بهانه‌ای باشد برای حضور نداشتن فرماندار در شهرستان.

حدود ۱۵ ماه از حضور حسین منفردی به‌عنوان فرماندار در شهرستان میاندورود می‌گذرد اما جناب فرماندار غیربومی هنوز در شهرستان ساکن نشده و همچنان در رفت و آمد است.

فرماندار به‌عنوان رئیس شورای تامین باید در شهرستان ساکن باشد و در زمان بحرانی و … بتواند در اولین فرصت به مدیریت حوادث بپردازد اما منفردی ساکن شهرستان بابلسر است و هر روزه این مسیر را رفت و آمد می‌کند.

اینکه چرا بعد از گذشت ۱۵ ماه هنوز این کار انجام نشده است و فرماندار هم برای سکونت در میاندورود تلاش نمی‌کند جای تعجب دارد.

کاظم امجدی رئیس شورای شهر سورک در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تا سال قبل شورا و شهرداری هزینه اجاره منزل مسکونی فرمانداران میاندورود را پرداخت می‌کرد، اظهار کرد: برای کمک به شهرستان و حضور دائم فرماندار، شورا و شهرداری هزینه اجاره منزل مسکونی برای استقرار فرماندار را پرداخت می‌کرد.

وی بیان کرد: امروز اما به‌دلیل حساسیت سازمان‌های نظارتی بر روی این موضوع امکان این کار وجود ندارد اما با این حال ما اعلام آمادگی کردیم که در صورت تهیه مکان استیجاری برای استقرار فرماندار، شورا و شهرداری آمادگی کمک به آنها را دارد.

حالا این پرسش مطرح می‌شود که فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و رئیس شورای تامین شهرستان بعد از حدود ۱۵ ماه از معرفی به‌عنوان فرماندار چرا نباید در شهرستان مستقر باشد و جالب‌تر اینکه مسئولان بالادستی در استانداری چرا نسبت به این موضوع واکنش نشان نمی‌دهند؟!.

اینکه چرا فرماندار ماهی حدود یک میلیون تومان را هزینه رفت و آمد می‌کند اما برای تهیه منزل مسکونی و استقرار در شهرستان اهتمام نمی ورزد جای تعجب و سوال دارد که باید فرماندار به آن پاسخ دهد.

البته حضور نداشتن مدیران در شهرستان تنها مربوط به فرماندار نیست و اکثر مدیران میاندورود در شهرستان مستقر نیستند، اما وقتی عالی‌ترین مسئول دولتی خود از این ایراد برخوردار است، دیگر چه کسی می تواند منع رطب کند؟!.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 4 =