کد خبر : 239658
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
-

فراخوان ارسال مقاله به نشریه دانشجویی انرژی‌های تجدیدپذیر

فراخوان ارسال مقاله به نشریه دانشجویی انرژی‌های تجدیدپذیر

به گزارش قائم آنلاین، “انرژی، محیط زیست و مهندسی پایدار در کشاورزی”، “مدیریت پسماندها و بازیافت ضایعات کشاورزی و صنایع وابسته”، “مدیریت پسماند شهری”، “توان، طراحی و توسعه ماشین های کشاورزی”، “طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی”، “مکاترونیک و رباتیک در کشاورزی”، و “اتوماسیون و کنترل سیستم های هوشمند در کشاورزی” موضوعات پیشنهادی جهت

به گزارش قائم آنلاین، “انرژی، محیط زیست و مهندسی پایدار در کشاورزی”، “مدیریت پسماندها و بازیافت ضایعات کشاورزی و صنایع وابسته”، “مدیریت پسماند شهری”، “توان، طراحی و توسعه ماشین های کشاورزی”، “طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی”، “مکاترونیک و رباتیک در کشاورزی”، و “اتوماسیون و کنترل سیستم های هوشمند در کشاورزی” موضوعات پیشنهادی جهت ارسال آثار هستند و همکاری با نشریه می‌تواند شامل ارسال مقاله، طراحی و گرافیک و صفحه‌ارایی باشد. همچنین نشریه نات از این شماره پذیرای مقالات در زمینه های طراحی‌ و ساخت نیز خواهد بود.

علاقه‌مندان برای اعلام آمادگی و کسب اطلاعات بیشتر تا ۲۵ آبان ماه فرصت دارند تا با آی‌دی @sjdtm یا شماره ۰۹۳۸۹۶۲۳۳۷۰ ارتباط داشته باشند. ایمیل Natmagazine۹۹@gmail.com و صفحه اینستاگرام نشریه به آدرس http://instagram.com/nat_magazine?igshid=۱۸۴eidv۳i۶rs۱ از دیگر راه‌های ارتباطی برای همکاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 17 =