کد خبر : 239606
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
-

سجاد مرادی: دوومیدانی‌کاران باید جداگانه تمرین کنند

سجاد مرادی: دوومیدانی‌کاران باید جداگانه تمرین کنند

به گزارش قائم آنلاین،  سجاد مرادی،  در مورد وضعیت ورزشکاران دوومیدانی در شرایطی که در فصل آماده‌سازی خود به سر می‌برند، به ایسنا گفت: وضعیت با توجه به شیوع کرونا و لغو بسیاری از مسابقات برای هیچ رشته‌ای خوب نیست و همه چیز به هم ریخته است. ورزشکاران نیز در فصل بدنسازی خود به سرمی‌برند

به گزارش قائم آنلاین،  سجاد مرادی،  در مورد وضعیت ورزشکاران دوومیدانی در شرایطی که در فصل آماده‌سازی خود به سر می‌برند، به ایسنا گفت: وضعیت با توجه به شیوع کرونا و لغو بسیاری از مسابقات برای هیچ رشته‌ای خوب نیست و همه چیز به هم ریخته است. ورزشکاران نیز در فصل بدنسازی خود به سرمی‌برند و در شهرهایشان تمرین می‌کنند تا برای سال آینده آماده شوند. کسانی که ورودی المپیک گرفته‌اند برای المپیک و بقیه برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند.

او با اشاره به اینکه تمرینات دوهای استقامت و نیمه استقامت در محل‌های خلوت برگزار می‌شود و تشکیل اردو راحت‌تر است، تاکید کرد: قرار است در جلسه کمیته دوهای استقامت و نیمه استقامت که فردا(یکشنبه) در فدراسیون برگزار می‌شود به این موضوع اشاره کنم. تعداد قهرمانان ما خیلی کم است و باید از آنها حمایت کنیم تا اگر قرار به برگزاری اردوی جداگانه یا صرف هزینه است، این کارها انجام شود. در کل فردا اردوها، روند تمرینی، محل برگزاری اردو و سایر موارد را بررسی می‌کنیم. با این حال اولویت اولمان مسابقات صحرانوردی است که اگر در فرودین یا اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شود، برای آماده‌سازی ورزشکاران اردو برگزار می‌کنیم.

مرادی در ادامه افزود: در شرایط فعلی ورزشکاران باید در شهر خود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین کنند چون در حال حاضر امکان برگزاری اردو و اجرای برنامه متمرکز وجود ندارد، بنابراین باید همراه مربی خود جداگانه تمرین کنند تا در سال منتهی به المپیک از آمادگی دور نشوند. اکنون هم بیشتر آنها درخواست‌هایشان را ارائه کرده‌اند که فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول کمیته دوهای استقامت، نیمه استقامت و صحرانوردی فدراسیون در مورد برنامه‌های استعدادیابی گفت: با توجه به نتایج ورزشکاران، در سال‌های اخیر و در کل رشته‌ها افت داشته‌ایم. فدراسیون قبلی هم در زمینه استعدادیابی تلاش‌هایی کرد اما عالی نبود و جای تلاش بیشتری دارد. نگاه ما به آینده است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در هر رشته مثل سال‌های گذشته ۱۰_۱۵ قهرمان داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =