کد خبر : 239622
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
-

رئیس پولیساریو پایان پایبندی به آتش‌بس با مراکش را اعلام کرد

رئیس پولیساریو پایان پایبندی به آتش‌بس با مراکش را اعلام کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری وابسته به جبهه پولیساریو، رئیس جبهه پولیساریو اعلام کرد، این حکم به فرماندهی ارتش آزادیبخش مردمی صحرا ابلاغ شده که تدابیر و گام‌های لازم برای اجرای جزئیات این حکم را ضمن اختیارات محوله لحاظ کند. در این حکم آمده است: مراکش در خصوص خلأ الکرکرات توافقنامه آتش‌بس

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری وابسته به جبهه پولیساریو، رئیس جبهه پولیساریو اعلام کرد، این حکم به فرماندهی ارتش آزادیبخش مردمی صحرا ابلاغ شده که تدابیر و گام‌های لازم برای اجرای جزئیات این حکم را ضمن اختیارات محوله لحاظ کند.

در این حکم آمده است: مراکش در خصوص خلأ الکرکرات توافقنامه آتش‌بس را لغو کرد.

طبق بیانیه‌ای، ابراهیم غالی، دبیرکل جبهه پولیساریو حکمی را صادر کرد و در آن رسما پایان توافقنامه آتش‌بس را که مراکش نقض کرد، اعلام کرد. لذا این جبهه عملیات جنگ را در دفاع از حقوق مشروع خود در دفاع از ملتش اعلام کرد.

همچنین هیئت ملی امنیت به ریاست وزیر اول مامور شده تدادبیر و گام‌های مربوط به اجرای حکم را در حالت جنگ اجرایی کند در حالی‌که باید اداره موسسات و هیئت‌های ملی و تضمین نظم در خدمات رعایت شود.

جبهه پولیساریو پیشتر طی امروز اعلام کرده بود، ارتش آزادیبخش مردمی صحرا حملات متعددی به پایگاه‌های ارتش مراکش در بخش‌های المحبس، حوزه، أوسرد و الفرسیة داشت که منجر به کشته شدن تعدادی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − نه =