کد خبر : 239602
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
-

جزئیات محدودیت‌های جدید در اماکن ورزشی مازندران

جزئیات محدودیت‌های جدید در اماکن ورزشی مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حسین بریمانی سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به تصمیمات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : فعالیت رشته های ورزشی پر برخورد کماکان ممنوع است و دیگر رشته های ورزشی نیز فقط تا ساعت ۱۸ عصر مجاز به فعالیت هستند. وی افزود؛ فدراسیون

به گزارش قائم آنلاین، حسین بریمانی سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به تصمیمات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : فعالیت رشته های ورزشی پر برخورد کماکان ممنوع است و دیگر رشته های ورزشی نیز فقط تا ساعت ۱۸ عصر مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود؛ فدراسیون پزشکی ورزشی رشته های مجاز به فعالیت را اعلام نموده و رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب در این رشته ها نیز الزامی است.

سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ این تصمیم از تاریخ ۲۰ آبان لغایت ۲۰ آذر لازم الاجراست و تصمیمات جدید نیز از سوی دبیرخانه استانی ستاد مقابله با کرونا اطلاع رسانی خواهد شد .

بریمانی در ادامه با تاکید بر ممنوعیت نشست ها، جلسات و هرگونه تجمع بالای ۲۰ نفر بیان داشت؛ ضروری است، آگاهی بخشی و آموزش همگانی برای پیشگیری از ابتلای جامعه هدف به کرونا با محوریت ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برنامه ریزی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 − یک =