کد خبر : 239365
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
-

کووید-۱۹ عامل یک چهارم از موارد مرگ و میر در فرانسه

کووید-۱۹ عامل یک چهارم از موارد مرگ و میر در فرانسه

به گزارش قائم آنلاین، «ژان کاستکس» نخست وزیر فرانسه با بیان اینکه در حال حاضر بیماری کووید-۱۹ عامل یک چهارم از موارد فوتی در این کشور است، اظهار کرد: فرانسه با موج دوم همه گیری که بسیار شدید است، روبروست. طی هفته گذشته روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری

به گزارش قائم آنلاین، «ژان کاستکس» نخست وزیر فرانسه با بیان اینکه در حال حاضر بیماری کووید-۱۹ عامل یک چهارم از موارد فوتی در این کشور است، اظهار کرد: فرانسه با موج دوم همه گیری که بسیار شدید است، روبروست. طی هفته گذشته روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: اکنون زمان آن نیست که محدودیتهای کرونایی برداشته یا تسهیل شود. در حال حاضر تصمیم داریم که این محدودیتها حداقل برای ۱۵ روز آینده بدون تغییر ادامه داشته باشد.

نخست وزیر فرانسه افزود: اکنون یک هفته است که شاهد کاهش موارد مثبت کروناویروس هستیم. درصورتیکه این روند تایید شود در آغاز هفته آینده موج دوم بیماری به پیک خود می رسد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، به گفته نخست وزیر فرانسه از اول دسامبر این محدودیتها تسهیل خواهد شد و برخی از فروشگاه ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد؛ هرچند کافه ها و رستورانها مستثنی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =