کد خبر : 239384
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
-

وودوارد: به قرارداد با سولسشایر پایبند هستیم

وودوارد: به قرارداد با سولسشایر پایبند هستیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد شروع ضعیفی در این فصل داشته است و در ۷ دیدار اول خود ۳ بار متحمل شکست شده است. با این حال مدیر اجرایی منچستریونایتد اعلام کرد این باشگاه به قرارداد خود با اوله گنار سولسشایر سرمربی خود پایبند خواهد بود. اد وودوارد گفت: انعطاف

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد شروع ضعیفی در این فصل داشته است و در ۷ دیدار اول خود ۳ بار متحمل شکست شده است. با این حال مدیر اجرایی منچستریونایتد اعلام کرد این باشگاه به قرارداد خود با اوله گنار سولسشایر سرمربی خود پایبند خواهد بود.

اد وودوارد گفت: انعطاف پذیری باشگاه و تجارت قوی ما هم‌چنان بنیادی محکم را فراهم می‌کند و به ما اطمینان می‌دهد که چشم انداز طولانی مدت خود را چه در زمین و خارج از زمین بازی داشته باشیم. ما تشخیص می‌دهیم که همه باشگاه‌های فوتبال از نظر اقتصادی وضعیت خوبی ندارند و لیگ برتر مسوولیت حمایت از هرم گسترده فوتبال انگلیس را بر عهده دارد. ما هم‌چنان به تلاش برای این حمایت ادامه خواهیم داد، هم از طریق کمک اضطراری در طی همه گیری و هم از طریق اصلاحات طولانی مدت برای اطمینان از تقویت لیگ برتر.

او در ادامه گفت: درست است که تیم نتایج دلخواه هواداران را کسب نکرده است ولی ما از کادرفنی حمایت می‌کنیم و امیدوار هستیم که بتوانیم در ادامه با هماهنگی بیش‌تری که بین بازیکنان ایجاد می‌شود نتایج بهتری به دست بیاوریم. ما دل‌مان برای بازی در مقابل هواداران‌مان تنگ شده است و در کنار هم با هیات مدیره و مقامات مربوطه سخت تلاش می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هواداران در کم‌ترین زمان ممکن با خیال راحت برگردند.

به گزارش ساکرنت، بعد از نمایش ضعیف منچستریونایتد در بازی‌های اخیر، احتمال برکناری اوله گنار سولسشایر، سرمربی نروژی و حضور مائوریسیو پوچتینو به جای این مربی شنیده شد که وودوارد حاضر به صحبت درباره این موضوع نشد و تنها به حمایت از سرمربی فعلی منچستریونایتد تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =