کد خبر : 239448
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
-

طرح دریافت عوارض از مبادی ورودی مازندران در دست پیگیری است

طرح دریافت عوارض از مبادی ورودی مازندران در دست پیگیری است

به گزارش قائم آنلاین، علی کریمی فیروزجایی در پاسخ به آخرین وضعیت پیگیری نمایندگان مازندران برای دریافت عوارض از محورهای ورودی مازندران ، گفت: قانون در این باره می‌گوید که دریافت عوارض مخصوص بزرگراه‌ها و آزاد راه‌ها است؛ کما اینکه در چالوس آزادراه داریم و عوارض گرفته می‌شود. وی افزود: مادامی که در ورودی‌های ما

به گزارش قائم آنلاین، علی کریمی فیروزجایی در پاسخ به آخرین وضعیت پیگیری نمایندگان مازندران برای دریافت عوارض از محورهای ورودی مازندران ، گفت: قانون در این باره می‌گوید که دریافت عوارض مخصوص بزرگراه‌ها و آزاد راه‌ها است؛ کما اینکه در چالوس آزادراه داریم و عوارض گرفته می‌شود.

وی افزود: مادامی که در ورودی‌های ما چنین ویژگی را دارا نباشند، بر اساس قانون، اجازه اخذ عوارض از خودروهایی که وارد مازندران می‌شوند، را نداریم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران، خاطرنشان کرد: ما با اصل کار موافقیم که این جمعیت میلیونی که به مازندران سفر می‌کنند و می‌روند؛ این‌ها باید بابت هزینه اسکان‌شان در مازندران، مبلغی از آن‌ها گرفته شود؛ اما در حال حاضر، آن سازوکار قانونی وجود ندارد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای مسافران و ضرورت ساماندهی امور و تامین هزینه‌های نگهداری راه‌های استان مازندران طرح دریافت عوارض از مسافران در مبادی ورودی استان توسط اعضای مجمع مطرح شده است.

وی افزود: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و باید مراحل قانونی آن طی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در حال حاضر جز در محور چالوس و بخش کوچکی از محور هراز و فیروزکوه تا پردیس که عوارض گرفته می‌شود در مابقی مسیر چون ما احداث بزرگراه و آزاد راه نداریم؛ عملا امکان دریافت عوارض وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 5 =