کد خبر : 239264
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
-

راشفورد بازی‌های پیش رو تیم ملی کشورش را از دست داد

راشفورد بازی‌های پیش رو تیم ملی کشورش را از دست داد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی تلگراف، مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیس در مسابقات لیگ ملت‌های یوفا مقابل بلژیک و ایسلند بازی نخواهد کرد. این خبر توسط سرویس مطبوعاتی اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) گزارش شده است. راشفورد در ماه نوامبر در ترکیب گرت ساوت گیت قرار گرفت، اما به دلیل مصدومیت شانه در لیگ

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی تلگراف، مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیس در مسابقات لیگ ملت‌های یوفا مقابل بلژیک و ایسلند بازی نخواهد کرد. این خبر توسط سرویس مطبوعاتی اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) گزارش شده است.

راشفورد در ماه نوامبر در ترکیب گرت ساوت گیت قرار گرفت، اما به دلیل مصدومیت شانه در لیگ برتر انگلیس بین منچستر یونایتد و اورتون، در بازی دوستانه مقابل ایرلند حاضر نشد و کلورت لاوین، مهاجم اورتون به جای او در ترکیب قرار گرفت.

اتحادیه فوتبال انگلیس مشخص نکرد که مصدومیت مارکوس چقدر جدی است ولی اعلام کرد این بازیکن در دیدارهای پیش روی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا غایب خواهد بود و به میدان نمی‌رود.

علاوه بر این، کونور کوادی، مدافع ولورهمپتون در بازی‌های آینده کمکی به انگلیس نخواهد کرد. وی پس از تماس با فردی که ناقل ویروس کرونا بود، مجبور به قرنطینه کردن خود شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا خود کوآدی به این ویروس آلوده شده است یا خیر.

مطبوعات انگلیس در توییتر تأیید کردند که راشفورد و کوادی برای مسابقات آینده در دسترس نخواهند بود.

انگلیس در دو دیدار بعدی خود در لیگ ملت‌های اروپا با بلژیک و ایسلند بازی خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 15 =